کد خبر: ۸۱۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷ 09 January 2020

تابناک رضوی: سیلی اول انتقام سخت را محم زدیم . همان پایگاهی که قاسم ما را زده بود و در همان ساعت خاستگاه خاکستر کردیم اما بزرگ ترین انتقام از دشمن، وحدت حداکثری مردم است. ارتقای برادری است.

همراه شدن برای یک هدف است لذا با توجه به آنچه در اهواز و مشهد و تهران و قم و به خصوص دیار سردار، کرمان بزرگ که با فدای جان، از جان جانانش استقبال کرد دیدیم  و حتی خبر خیزش مردم را از گوشه گوشه شور شنیدیم، می توان گفت اولین انتقام سخت را خودِ حاج قاسم از دشمن گرفت با وحدتی که میان آحاد مردم ایجاد کرد.

آمریکا هزارپاره می‌خواست مردم ما را، ولی خون سلیمانی و یارانش نه‌تن‌ها یکپارچه کرد مردم وطن را از همه گرایش ها و سلیقه ها و حتی عقیده ها. باطل السحری شد که همه افسون ها را در هم شکست و پر بیراه نیست اگر شهادت او را شمایی از عصای موسوی تعبیر کنیم که سِحر سَحره را یکجا فروبرد. ما دیدیم اهوازی که هوا ندارد چگونه هوای ایران را دارد.

خوزستانی که آبِ شُربِ دُرست و حسابی ندارد چگونه درست و حسابی آبرو آفرید و عزت بخشید به نام وطن. مشهد هم کار را به معنای واقعی کلمه تمام کرد به گونه ای که می توان گفت معجزه ای چنین بزرگ را به یاد ندارد این شهر. نه این که مشهد مشکل نداشته باشد که دارد و کم معضل به خود ندیده و نامهربانی نچشیده اند جوانان این شهر و کم نواخته نشده اند به انواع سخن های ناروا -حتی از تریبون های رسمی- اما به میدان آمدند تا رواداری خود را نسبت به میهم نشان دهند و من شک ندارم که از زبان های پیشتر به اعتراض گویا شده هم فراوان بودند در میان کسانی که چشمان شان بُخلِ آسمان را هم جور می کشید.

حرفِ نگفته همه شان و همه مان این است که پای انقلاب و ایران ایستاده ایم حتی اگر هزار اعتراض داشته باشیم. آن عرضِ حال های پُرصدا، داخلی و برای توجه دادن متولیان به فعال سازی همه ظرفیت های خدمتی است. حتی اگر به اغتشاش هم کشیده شد، عارضی است.

ذات و حقیقت مردم همین است که امروز داریم می بینیم و چشم دشمن را هم درآورده است. همین که برادریم. همین که کنار هم بنیان مرصوص می سازیم. همین که با اعجاز شهادت "سردار ملی" رقم خورده است. دومین انتقام را هم حاج قاسم و ابومهدی، خود ستاندند که امتزاج خون پاک شان، ۲ ملت ایران و عراق را به هم پیوندی عمیق‌تر و برادری شان را اوجی افزون داد تا جایی که پرچم عراق هم در دست جوانان ایرانی چشم‌ها را می‌نواخت. این را هم می توان گفت که سومین انتقام را باز هم خود سلیمانی گرفت با دادن پرچم به دست حاج‌اسماعیل که مردم به ظرافت نسبت میانشان را خوب دریافتند و نوشتند قاآنی مخفف همان قاسم سلیمانی است و زیر پوستر ۲ سردار یک اسم نوشته شده بود «قاسم سلیمانی» به این شکل که «قا» و «انی» را سرخ نوشته بودند.

یعنی قاسم سلیمانی در بازوان قاآنی فشرده شده است و سردار استراتژیست ما قطعا چهارمین انتقام را سخت از دشمن خواهد گرفت، چنان‌که پیش از این وعده صادقش را به این کلمات تصریح کرده است: «کمی صبر کنید. با چشمان خود بقایای اجساد شیطان بزرگ را در خاورمیانه خواهید دید.» ما نیز مومن به آنچه سردار وعده داد، کمی صبر می کنیم تا ببینیم وعده خدا را در اضمحلالِ بنیاد ستم که نشانه هایش را خود حاج قاسم با شهادت خود به ما نشان داد.

باری، معجزه حضور مردم انتقام سردار بود از دشمن. قطعا هم شهید و هم مردم توقع دارند که حماسه ای چنین با عمل مسئولان قدر بیند. انتقامِ سخت از دشمن علاوه بر ضربه خُرد کننده بر دشمن، قدر دانستن وحدت ملی به وجود آمده و توسعه و تعمیق همدلی و فراهم ساختن بهترین فرصت های زندگی برای همه مردم ایران و به ویژه رفع مشکلات از خوزستان است که اگر چه هوا ندارد ولی هوای ایران را دارد. اگر چه آب آشامیدنی سالم ندارد اما جان می دهد پای سلامتِ ایران و آبرو می افزاید تاریخ این سرزمین را....

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار