مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: امکانات و تجهیزات هوشمند سازی برای ۲۰۰ کلاس درس خریداری شده، به محض وصول در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۱۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 11 January 2020

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در راستای هوشمند سازی مدارس در سال های گذشته اقداماتی صورت گرفته، بخشی از آن توسط خود آموزش و پرورش استان کرمانشاه انجام شده که آمارش در اختیار خودشان است. مطابق با آمار حدود 5 هزار کلاس درس از قبل هوشمند سازی شده است.

وی افزود: برنامه امسال هوشمند سازی حدود 200 کلاس درس است که تجهیزاتش خریداری شده و به محض وصول توزیع می شود و تحویل اداره آموزش و پرورش خواهد شد.5 هزار کلاس درس نیز که پیش از این هوشمندسازی شده اند در کل شهرستان های استان است.

مدیر کل تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: در شهرستان ها در مدارس بالای 5 کلاس هوشمند سازی شده و در مدارس بیش از 3 کلاس درس نیز حداقل یک کلاس هوشمند شده است.

وی در خصوص شرایط وامکانات کلاسهای هوشمند سازی شده، بیان داشت: کلاس های هوشمند سازی شده، دارای یک کامپیوتر و یا لب‌تاپ، یک دیتا پروژکتور و همچنین یک برد هوشمند که اینها بخش سخت افزاری آن و قسمت نرم افزاری در اختیار آموزش و پرورش است.

نظری خاطر نشان کرد: کار آموزش در این کلاس ها از طریق آموزش هایی که اده شده و بااستفاده از قلم الکترونیکی، سیدی و نوارهای ویدئویی انجام می شود. و شیوه نامه تدریس در این حوزه توسط معاونت پژوهش آموزش و پرورش طراحی و تدوین شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار