مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: مردم نسبت به اخاذی و کلاهبرداری برخی که با عنوان بیمه تامین اجتماعی برای ارائه خدمات تماس می‌گیرند، آگاه و هوشیار باشند.
کد خبر: ۸۱۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 14 January 2020

به گزارش تابناک رضوی، سید محسن نظام خیرآبادی با بیان این مطلب افزود: برخی اشخاص حقیقی و حقوقی از نام و عنوان سازمان تامین‌اجتماعی سوء استفاده کرده و با عناوین مختلف برای ارائه خدماتی مانند کارت بیمه‌ طلایی، کارت هوشمند درمان و کارت تکمیلی درمان تماس می‌گیرند. 

وی ادامه داد: این در حالی است که تمام اخبار و اعلان‌های رسمی و اطلاع‌ رسانی‌های لازم در زمینه خدمات، حمایت‌ها، قوانین، مقررات و ضوابط  سازمان تامین اجتماعی از طریق مبادی رسمی این سازمان قابل استناد می‌باشد و این سازمان به صورت تبلیغاتی و به شیوه اشخاص یاد شده برای ارائه خدمات با مردم تماس نمی‌گیرد.

وی گفت: تمام خدمات بیمه‌ای این سازمان از طریق شعب و کارگزاری‌های بیمه تامین‌اجتماعی انجام می‌شود و با سوء استفاده‌کنندگان از نام این سازمان از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: هم اکنون ۲۷ شعبه و ۱۷ کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی فعال است که هفت شعبه و هفت کارگزاری از این تعداد در مشهد قرار دارد.

وی ادامه داد: تامین اجتماعی خراسان رضوی افزون بر ۹۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۲۲۰ هزار نفر مستمری‌بگیر دارد و در مجموع ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معادل ۴۶ درصد جمعیت این استان زیرپوشش تامین اجتماعی است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار