به همت یک خیر کلنگ احداث بزرگترین همراه‌سرای بیمارستانی کرمانشاه در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) به زمین خورد.
کد خبر: ۸۱۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 14 January 2020

کلنگ احداث بزرگترین همراه‌سرای بیمارستانی کرمانشاه زده شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، امروز مراسم کلنگ زنی این پروژه در جمع خبرنگاران، گفت:این مجتمع بیمارستانی با حدود هزار تخت و افزوده شدن نزدیک به 200 تخت دیگر  در آینده به مرکزیت درمانی غرب کشور تبدیل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از شهرستان‌های دور و یا استان‌های مجاور  تعداد زیادی روزانه بیمار به اینجا مراجعه می کنند که بیشتر آنها نیازمند به مراقبت‌های ویژه یا عمل جراحی دارند،و بایدبرای مراحل درمان و بهبودی کامل چند روزی را در این بیمارستان بستری شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: بسیاری از آنها همراه دارند که باید تا چند روز در آنجا اقامت کنند که به دلیل عدم مشکلات مالی برای اقامت در هتل و یا میهمانسرا دچار مشکل می شوندو همراهان مجبور هستند در کنار درب ورودی بیمارستان و یا داخل خودروهایشان تا بهبودی مریض خود استراحت کنند.

مرادی با اشاره به مشکلات یاد شده ،تصریح کرد: یکی از خیرین استان اخیرا پای کار آمد تا نسبت به احدث یک همراه سرا در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) اقدام کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:این پروژه در زیربنای ۳۵۰۰ متر در هفت طبقه و با اعتباربالغ برهشت میلیارد تومان به مدت ۲۴ ماه ساخته خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار