هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید گفت: سردار سلیمانی نیازی به تبلیغ نداشت، شهادت او منجر به اتحاد میان مسلمانان و تقویت جبهه مقاومت گردید.
کد خبر: ۸۱۴۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 15 January 2020
هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وجود سردار باعث لرزه بر استکبار و همچنین مایه ی امنیت میهن اسلامی و ترس دشمنان اسلام بود. شهادت او نیز باعث حیرت دشمنان و اتحاد مسلمانان، نه فقط در ایران اسلامی بلکه محور مقاومت شد. به این ترتیب محور مقاومت متحد تر، مقاوم تر و با انگیزه تر شد. همچنین روحیه ی جهاد و مقاومت بیشتر شد و موجب رسوایی کفر و نفاق گردید.

وی افزود: جا دارد سردار را بیشتر بشناسیم اینکه چگونه تربیت شده بود به اینجا رسید که توانست در تمام دنیا منشا اثر باشد. و تمام دنیا او را بشناسند، در مقابلش سر تعظیم فرود بیاورند و جنایت آمریکا را محکوم کنند. هر چند آمریکا با هدف تضعیف جبهه مقاومت این کار را انجام داد ولی بحمد الهی کار سردار و امثال او برای خداست، همین امر باعث تقویت جبهه مقاومت شد. به واقع امروز خط نفاق و کفر باید از مادرانی بترسند که امثال سردار سلیمانی را پرورش می دهند. و شاهد بودیم که چه شور، هیجان و انقلابی مردم را فرا گرفت.

مدیر کل بنیاد شهید با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار نیاز به تبلیغ نداشت، خاطر نشان کرد: حب او در دل مردم جا دارد به همین خاطر پای کار آمدند و امروز بهترین ترویج برایشان همان سخنان نابی است که مردم با دل و جان از او به گوش می سپارند، می دانیم که این اتفاق موجب تقویت جبهه مقاومت گردید و راه مقاومت راه روشنی است. ایستادگی در مقابل باطل راهی است که از زمان انبیا شروع شده و تا قیام امام زمان ادامه خواهد داشت. به واقع تا دنیا دنیاست جبهه مقاومت در مقابل دشمن ایستاده، ما نیز موظفیم قدر و منزلت خود را بدانیم، اینکه در نظام اسلامی زندگی می کنیم هر چند با سختی هایی همراه است.

عسگری بیان داشت: حوادثی که بعد از شهادت سردار سلیمانی پیش آمد و آن سقوط هواپیما بود، نشان می دهد ما در جنگ هستیم، در جنگ امکان هر پیشامدی وجود دارد، قطعا ناکامی هایی نیز در این مسیر گریبان گیر خواهد بود، اما این می تواند مقدمه ای برای پیروزی باشد. لیکن پیروزی از جانب جبهه حق است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار