فرمانده انتظامی استان با بی فایده خواندن تلاش مذبوحانه دشمنان برای رودروی هم قرار دادن مردم و مسئولان جمهوری اسلامی گفت: این توطئه تکراری با هوشیاری دو طرف بازهم راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۸۱۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 16 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با جمعی از مدیران انتظامی استان و فرماندهان انتظامی شهرستان های کرمانشاه، اظهار داشت: نمونه تلاش های دشمنان برای ایجاد نفاق و دو دستگی در کشور را می توان در جریان اخیر سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین دید که به شهادت جمعی از هموطنانمان انجامید مشاهده کرد.


وی گفت: دشکمنان با استفاده از فرصت پیش آمده همه توان و تلاش خود را به کار بستند که بتوانند با تفرقه افکنی و بیان برخی موضوعات بی پایه و اساس از اتحاد و همدلی میان مردم کاسته و آنها را مقابل مسئولان نظام قرار دهند.


سردار جاویدان تصریح کرد: انسجام و اتحاد ملی که پس از تشییع باشکوه و کم نظیر پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور ایجاد شد دشمنان را ترساند و از این رو تلاش کردند تا بر این همدلی خدشه وارد کنند که البته بازهم ناکام ماندند.


فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین اتحاد و همدلی میان مردم استان و کارکنان نیروهای مسلح را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمونه این همدلی در جریان اغتاشات دی ماه به خوبی خود را نشان داد و هم مردم ولایتمدار و هم نیروهای مسلح تمام قد از انقلاب و نظام دفاع کردند.


وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با همه توان به دنبال تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب است، گفت: خوسبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته پلیس جمهوری اسلامی هر سال بیش از گذشته به تراز انقلاب نزدیک می شود.


سردار جاویدان تصریح کرد: از آن گذشته در سال های اخیر شاهد محبوبیت روز افزون پلیس میان مردم و اعتماد عمومی نسبت به کارکنان خدوم و زحمتکش آن بوده ایم که این برای مجموعه ناجا افتخار است.


رئیس پلیس استان کرمانشاه در پایان گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان نیز همواره تلاش کرده اند تا در مسیری که رهبر معظم انقلاب تبئین کرده اند قدم برداشته و خدمتگذار خوبی برای اقشار مختلف باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار