حجت الاسلام مهرابی گفت: هیئت های مذهبی را دارای نقشی تاثیرگذار در وحدت بخشی به جامعه خواند و تاکید کرد: از فرصت هیئت های مذهبی برای وحدت بخشی استفاده شود.
کد خبر: ۸۱۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 16 January 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «محمدصادق مهرابی»، امروز (پنج شنبه 26 دی) در جلسه نشست اعضای شورا و روسای هیئت های مذهبی فارس، گفت: روسای هیئت های مذهبی، در دور اخیر به عنوان رئیس شورای هیئت های مذهبی استان انتخاب شدند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه افراد حاضر برای مدت 2 سال به عنوان رئیس های هیئت های مذهبی استان مشخص شدند که این افراد رئیس جدید را مشخص کردند، افزود: «رضا محمدیان» به عنوان رئیس جدید هیئت های مذهبی در فارس مشخص شد.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت هیئت های مذهبی ظرفیت ارزشمند مردمی است، اظهارداشت: در فارس نزدیک به هفت هزار و 500 داریم که ظرفیت عظیمی در جامعه محسوب می شود.

 

این مقام مسئول، هیئت های مذهبی را دارای نقشی تاثیرگذار در وحدت بخشی به جامعه خواند و تاکید کرد: از فرصت هیئت های مذهبی برای وحدت بخشی استفاده شود.

 

حجت الاسلام مهرابی با اشاره به اینکه فرسایش سرمایه های اجتماعی یکی از مشکلات روز است، که استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی برای مقابله با این نقیصه ضروری به نظر می رسد، اضافه کرد: بحث نشاط اجتماعی یکی از وظایف هیئت هابی مذهبی است و هیئت های مذهبی می توانند جشن های مردمی و انقلابی برپا کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی ما در مناسبت های ملی و مذهبی فعال بوده و هستند که در اربعین نمونه آن را می بینید، افزود: مواجه با آسیب های اجتماعی یکی مشکلات جامعه است که هیئت های مذهبی می توانند در این حوزه به شکل نظام مند فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از مهمترین اولویت های هیئت های مذهبی، زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ارزشمند انقلاب و دینی هیئت های مذهبی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب پیگیری شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار