شهردار سرابله یکی از مشکلات مهم شهر را عدم وجود سایت زباله دانست و گفت: این مشکل فقط با همراهی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط قابل حل است.
کد خبر: ۸۱۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 19 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مهندس روح اله پری زاده اظهار کرد : یکی از مهم ترین اقدامات انجام شده در شهرداری سرابله در طول یکسال اخیر، پیگیری و احقاق حقوق شهرداری است که ماحصل این  پیگیری‌ها صدور 120میلیارد ریال  از آرا ء حقوقی  به نفع شهرداری سرابله بوده است.

وی گفت:  در طول یکسال اخیر اقدامات ارزشمندی در حوزه زیرساخت در این شهر صورت گرفته که از این جمله می‌توان به مخلوط ریزی ، بیس ریزی جدول گذاری و آسفالت 100 درصد شهرک سپاه و  بیش از 20 کوچه و خیابان اصلی بعد از دو دهه، ، مخلوط ریزی ، بیس‌ریزی جدول گذاری و آسفالت معابر منتهی به خیابان زاگرس بعد از گذشت یک دهه، روکش آسفالت بیش از 110 متر خیابان  و معبر اصلی شهر با همکاری اداره کل راه و شهرسازی جهت احیا بافت های فرسوده که در 15 سال اخیر بی‌سابقه بوده می‌توان اشاره کرد.

پری‌زاده  ادامه داد: موزاییک فرش پیاده رو های سطح شهر با اعتبار 4 میلیارد ریال ، نصب یک دستگاه تلویزیون شهری در سطح شهری ، تکمیل سیل‌بند جنب شهرک انتظامی با اعتبار 5 میلیارد ریال، نصب تجهیزات باکس های زباله به صورت اصولی در سطح شهر از محل اعتبارات استانی و داخلی از دیگر فعالیت‌های انجام گرفته است.

شهردار سرابله تصریح کرد: پروژه‌های  متعددی  از محل اعتبارات استانی و داخلی در دست اجرا است که  می‌توان به احداث پارکینگ ماشین‌آلات سنگین  با همکاری بخش خصوص ، ساماندهی تمام فضاهای مشخص شده در سطح شهردر سال 98، احداث بام شهر که در مرحله مطالعات و طراحی است و  افزایش محدوده سطح شهر اشاره کرد.

پری‌زاده گفت: پروژه تکمیل پارک خطی بلوار «فاتحان میمک» به طول 500 متر ، موزاییک فرش معابر با اعتبار 5 میلیارد ریال و آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار 10 میلیارد ریال در مرحله مناقصه است و احداث شهرک صنفی خارج از محدوده سهری در مراحل نهایی است که در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان  به موضوع دعاوی حقوقی در شهرداری پرداخت و گفت:  در پاره ای از موارد که شهرداری حقی از از شهروندان عزیز تضعیع کرده باشد ؛ تمام سعی ما این است که به صورت تفاهمی و بدون نیاز به دعاوی حقوقی  رضایت شهروندان را کسب کنیم.

شهردار سرابله یکی از مشکلات مهم شهر را عدم وجود سایت زباله دانست و گفت: این مشکل فقط با همراهی همه مسئولان قابل حل است.

وی یکی از خواسته‌های مهم شهروندان را اجرای طرح جامع و تفصیلی شهر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی این خواسته‌های مردم محقق شود./ع

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار