استاندار فارس گفت: مهم‌ترین اهداف دولت به وبه دنبال آن استانداری فارس، برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف با حضورحداکثری اقشار مختلف جامعه است.
کد خبر: ۸۱۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 19 January 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: عنایت الله رحیمی پیش ازظهرامروز در نشست کارگروه راهبری و توسعه مدیریت اظهار داشت: تمامی دست‌اندرکاران انتخابات باید تلاش کنند بستر را به گونه‌ای فراهم کنند تا انتخابات قانونمند و با حضورحداکثری مردم در این استان برگزار شود.

استاندارفارس با اشاره به اینکه به دولت الکترونیک که هدف آن صیانت از حقوق شهروندی، ارتقاء سلامت اداری در قالب دولت الکترونیک است افزود: با اجرای این مهم کیفیت خدمات دولتی ارتقا یافته و موجب می شود سطح رضایت‌مندی در جامعه فراهم شود.

رحیمی تصریح کرد: دولت الکترونیک از طریق بروکراسی، هزینه‌های اختصاصی دستگاه‌‌های عمومی در تمامی ابعاد به ویژه دربلند مدت کاهش یافته ونظارت بر عملکرد دستگاه ها نیز افزایش می یابد.

پاسخگویی به 348 استعلام در شهرداری شیراز

شهردار شیراز در ادامه نیز گفت: روزانه شهرداری شیراز پاسخگوی 348 درخواست مردمی است.

حیدر اسکندرپور اظهارداشت: روزانه بیش از ۴٠٠ مراجعه به شهرداری شیراز از سوی شهروندان انجام می‌شود که از تعداد، ٨٧ درصد از این مراجعه کننده‌ها مربوط به درخواست استعلام از سوی شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه در طی چهار ماه آینده، در شهرداری منطقه یک درخواست های مربوط به بروانه های ساختمانی الکترونیکی انجام می شود افزود:از ٢٠ سال گذشته تاکنون ممیزی نقشه‌های شهری در این شهر به روزرسانی نشده که با تلاش‌های انجام شده در آینده نزدیک شاهد نقشه های به روز رسانی شهری این شهر خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار