حسن عزیزی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: جشنواره امتنان را به عنوان یک مصوبه و حرکت شاخص در کارگروه خود و در سطح ملی بر پا خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۱۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 20 January 2020

حسن عزیزی در خصوص برنامه های دهه فجر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کارگروه های مختلفی در سطح ادارات تشکیل شده که برای ایام الله دهه فجر اقدامات لازم را برنامه ریزی نموده اند.

وی افزود:تشکیل کارگروه کارگری در سطح شرکت ها و کارخانجات از جمله برنامه های مهم در ایام الله دهه فجر  است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیان داشت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، آذین بندی و نصب بنر،برگزاری مسابقات ورزشی،درج شعارهای مناسب،برگزاری کارگاه های آموزشی،عیادت از بیماران تامین اجتماعی بخشی از برنامه های دهه فجر است.

 وی تکریم سالمندان در سرای سالمندان را نیز از مجموع برنامه های تدارک دیده شده در این کارگروه خواند و خاطر نشان کرد: حضور فعال و پرنشاط جامعه کارگری و کار فرمایی در یوم الله دهه فجر از دیگر مصوبات این کارگروه است. این جامعه با حضور فعال و حداکثری خود بار دیگر بیعت شان با انقلاب و نظام اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

 عزیزی در پایان با اشاره به برپایی جشنواره امتنان در سطح ملی، یادآور شد: این جشنواره را می توان شاخص ترین برنامه ی کارگروه دانست که با برپایی آن در سطح ملی در این ایام اقدام به حرکتی نو و مورد تایید می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار