رئیس سازمان سرمایه‌گذاری مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه، از فعالیت عملیات عمرانی شهربازی فانفار خبر داد و گفت: کلانشهر کرمانشاه ۲ شهربازی دارد که هر ۲ در تعطیلی به سر می‌برند و مراحل قانونی سرمایه‌گذاری آن‌ها در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۱۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 20 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس؛وحید شامبیاتی ، در خصوص تکذیب اخبار پلمب شهربازی‌های کرمانشاه، اظهار داشت: کلانشهر کرمانشاه 2 شهربازی دارد که هر دو در تعطیلی به سر می‌برند و مراحل قانونی سرمایه‌گذاری آن‌ها در حال اجرا است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه افزود: شهربازی فانفار با طی مراحل قانونی در راستای جذب سرمایه‌گذار در حال اجرای عملیات‌های عمرانی است و پیش‌بینی می‌شود در نوروز 99 به بهره‌برداری 70 تا 80 درصدی خواهد رسید.

وی ادامه داد: شهربازی دیگر کرمانشاه به دلیل بدهی مستاجر قبلی به شهرداری و توقیف وسایل منتظر حکم نهایی دادگاه جهت واگذاری به سرمایه‌گذار است و انتظار می‌رود در دهه فجر امسال رسما فعالیت عمرانی شهربازی لب‌آب آغاز شود.

شامبیاتی افزود: کل طرح شهربازی لب‌آب در سه فاز طراحی شده که هر فاز آن یک‌سال زمان برای اجرا نیاز دارد که بعد از اتمام هر فاز بهره‌برداری برای شهروندان میسر می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری کرمانشاه با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی و اعلام نظر کارشناس اداره استاندارد، افزود: در شهر کرمانشاه شهربازی فعالی نداریم که به دلیل غیراستاندارد بودن وسایل پلمب باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار