بهرام بهروش در گفتگو با تابناک:
مدیر مسئول اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از درخشش تیم کارمندان این دانشگاه درمسابقات بین ادارات استان خبر داد‌.
کد خبر: ۸۱۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 20 January 2020

بهرام بهروش در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تیم بانوان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان استان شدند این مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان دولت در بخش بانوان در سال شهید بهشتی با شرکت تیم های آموزش و پرورش و دانشگاه رازی، استانداری، دانشگاه پیام نور، اداره ورزش و جوانان استان، محیط زیست، توزیع برق، جهاد کشاورزی، دارایی و دانشگاه علوم پزشکی در شش رده سنی برگزار شد که تیم دانشگاه موفق به کسب مقام اول و در یک رده ی سنی نیز به مقام دوم رسید و در مجموع با اقتدار کامل قهرمان این مسابقات شد .

وی در ادامه تصریح کرد: تیم شنای این دانشگاه در بخش اقایان در مسابقات کارکنان دولت استان با کسب ۶ مقام اولی ، دومی و یک مقام سومی در بین کارکنان ادارات استان قهرمان شد .

مدیر مسئول اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد:مسابقات فوتسال هم با حضور ۱۱تیم برتر در سالن شهید بهشتی برگزار شد که تیم دانشگاه به مقام اول و تیم های برق منطقه ای و آموزش و پرورش به ترتیب حائز مقام های دوم و سوم شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار