محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک :
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت:از۲۱۲ روستای دارای سکنه در شهرستان ۱۸۳ روستا از نعمت گاز برخوردارند.
کد خبر: ۸۱۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 21 January 2020

گازرسانی به ۱۸۳ روستا در شهرستان سنقروکلیایی

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سنقروکلیایی ۱۸۳روستا از ۲۱۲روستای سطح شهرستان از نعمت گاز برخوردار و ۲۹ روستای باقیمانده نیز به پیمانکار جهت اجرا سپرده شده است.

وی همچنین از ۱۶میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای گازرسانی به روستاهای باقیمانده و اختصاص بخشی از این اعتبار خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر ۴ تیم پیمانکاری در شهرستان هستند و با تلاش و پیگیری های متعدد واحد عمران فرمانداری امیدواریم کار گاز رسانی این ۲۹ روستا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: در نشستی که اخیرا بازوند با فرمانداران داشتند مشکلات گازرسانی شهرستان سنقروکلیایی به صورت ویژه مطرح و بررسی شد.

معصومی زاده خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در دهه مبارک فجراز  ۸ روستای فاقد گازرسانی بهره برداری و افتتاح شوندو همچنین روستای باقیمانده هر چه زود تراز نعمت گاز برخوردار شوند.

وی ابراز داشت:۳۱هزار مشترک گاز در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۴ مورد واحد های تولیدی و اشتغال زایی مانند ( واحد های دامداری،گلخانه ای ، صنعتی و...)فعالیت میکنند.

معصومی زاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و سال رونق تولید بیان کرد: با در اولویت قرار دادن برنامه های اشتغال .تولید و فضای کسب و کار در شهرستان واحد های تولیدی و اشتغال زایی که با مشکل گاز مواجه هستند با مراجعه به شرکت گاز شهرستان مشکلات آنان با اولویت بررسی و اقدامات لازم انجام میگیرد.

به گفته این فرماندار ،رونق تولید داخلی برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این راستا اقداماتی انجام داده ایم که با کمک دستگاه های اجرایی سعی در تکمیل پروژه ها و حل مشکلات آنان داریم

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی اظهار داشت: طی هماهنگی هایی که با شرکت پخش فراورده های نفتی در استان و شهرستان انجام دادیم در جهت جلوگیری از ایجاد مشکلات گرمایشی و کمبود نفت و گازوئیل در روستاهای فاقد گاز کالابرگ های فوق العاده اعلام شد.

معصومی زاده تاکید کرد:روستاییان در صورت مشکل با مراجه به شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان یا از طریق سامانه پیامکی اطلاعات اخبار فرمانداری میتوانند مشکلات خود را در این باره مطرح تا قید فوریت رسیدگی شود. هرچند با تلاش ها و پیگیری های فرمانداری کالابرگ های بیشتری تخصیص و ابلاغ شده است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در پایان اعلام داشت :درگاه های ارتباطی مستقیم مردم با فرماندار در سنقر برقرار شده و مردم به صورت مستقیم با فرماندار مشکلاتشان مطرح و با کمترین زمان ممکن رسیدگی میشود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار