در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری، معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه ها، با مدیرکل سازمان فنی حرفه ای استان کرمانشاه با دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۱۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 22 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ با یاور محمدی، مدیرکل سازمان فنی حرفه ای استان کرمانشاه در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه همکاری فی مابین و با هدف توسعه همکاری ها، روز دوشنبه مورخ 1 بهمن ماه 98 در دفتر مدیرکل فنی حرفه ای استان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا یاور محمدی، مدیرکل فنی حرفه ای استان کرمانشاه، با ابراز خرسندی از برگزاری از جلسه یاد شده گفت: یکی از مهمترین فرایندهای بعد از انعقاد تفاهم نامه همکاری، پیگیری و اجرایی نمودن مفاد مندرج در آن است.

وی با اشاره به تفاهم نامه فی مابین بیان کرد: اداره کل فنی و حرفه ای در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین تقویت دانش حرفه گران این سازمان به لزوم اجرای تفاهم نامه به صورت مستمر تاکید کرد.

معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، در این جلسه خاطر نشان کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی نیز متقابلا به جهت سوق دادن اعضای کتابخانه های عمومی به سمت ایجاد اشتغال و استفاده از دانش مطالعاتی در ارتقاء سطح کیفیت فنون و یادگیری عملی در بحث تولید و اشتغال در جامعه تاکید دارد.

در ادامه حسنی خونسار، به نیاز برگزاری دوره های آموزشی عملی در فنی حرفه ای برای اعضای کتابخانه ها و کتابداران تاکید، و در خاتمه با بیان مفاد قابل اجرا در بازه زمانی سالجاری تاکید کرد و به برگزاری یک جلسه ویژه کارشناسی برای هرچه بهتر اجرایی شدن تفاهم نامه توافقاتی به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار