کنایه دیروز روحانی به مردم افغانستان را البته کار کرده بودیم و احتمالا دیده‌اید اما واکنش‌های این چند ساعت گذشته از خودِ آن کنایه جالب‌تر است. گروهی از اصولگرایان شناخته شده مثل محمود رضوی (تهیه‌کننده ماجرای نیمروز) و یا جلیل محبی (دبیر ستاد امر به معروف) انگار که منتظر چنین فرصتی بودند و به نوعی مساله ایران و افغانستان را هم سیاسی کردند.
کد خبر: ۸۱۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 28 January 2020

 

برترین‌ها: کنایه دیروز روحانی به مردم افغانستان را البته کار کرده بودیم و احتمالا دیده‌اید اما واکنش‌های این چند ساعت گذشته از خودِ آن کنایه جالب‌تر است. گروهی از اصولگرایان شناخته شده مثل محمود رضوی (تهیه‌کننده ماجرای نیمروز) و یا جلیل محبی (دبیر ستاد امر به معروف) انگار که منتظر چنین فرصتی بودند و به نوعی مساله ایران و افغانستان را هم سیاسی کردند. به غیر از این قِسم واکنش‌ها، برخی کاربران دیگر اما با ادبیاتی دقیق و‌ درست، خبط کلامی روحانی را نقد کردند، از هر دو گروه نمونه‌هایی اینجا آوردیم.

 

 

کاربری هم در نقد سخنان رئیس جمهور نوشت: افغانستان در خیلی امور از ایران پیشرفته‌تر است‌: جامعه مدنی افغانستان توسعه یافته‌تر، حق مردم در تشکل‌یابی‌بیشتر، زنان نماینده مجلس بیشتر، وزیر زن بیشتر.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
خب اینها رو که روحانی هم تایید کرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار