مدیرکل مدیریت بحران اصفهان با هشدار و توصیه به مردم و مسافران گفت: وزش باد به نسبت شدید و تندباد در روز شنبه در برخی از مناطق استان به‌ویژه شرق و جنوب همراه با گرد و غبار و کاهش میدان دید خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 01 February 2020

منصور شیشه فروش افزود: این وزش باد شدید بیشتر در شهرستان‌های اردستان، نایین، شهرضا و سمیرم پیش‌بینی شده است و به مسافران در محورهای ارتباطی و جاده‌ها توصیه می‌شود نسبت به رعایت اصول ایمنی سفر و هشدارهای پلیس راه توجه کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال وقوع توفان لحظه‌ای در مناطق مستعد و بادخیز در بیشتر مناطق استان به ویژه باددخیز نیمه شمال، شرق و جنوب جریان خواهد داشت.
زمان پایان این مخاطره اواخر وقت روز شنبه و اثر آن، احتمال شکستن درختان فرسوده و کهنسال و آسیب به سقف‌های موقت و نایلونی اعلام شد.
کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: وزش باد در سراسر استان اتفاق می‌افتد و در ظهر امروز بیشتر در کاشان، اردستان و فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به صورت گرد و خاک و همراه با کاهش دید بوده است.

حجت‌الله علی عسگریان با بیان اینکه در زمان حاضر در مناطق غربی استان از جمله خوانسار، فریدونشهر و فریدن بارش برف نیز داریم، افزود: فردا در مناطق شرقی اصفهان باد نسبتا شدید و بارش پراکنده خواهیم داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار