کد خبر: ۸۲۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 05 February 2020

میز خدمت شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلی نماز جمعه شهر قلعه رئیسی برگزار شد.
  
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد: میز خدمت با حضور سید مسلم اکوانیان رئیس ناحیه کهگیلویه، علی اصغر بهادری رئیس هماهنگی فروش استان در مصلی نماز جمعه شهر قلعه رئیسی صورت پذیرفت.
 
رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان در این مهم گفت: بنابه حساسیت موضوع و رعایت حقوق شهروندی و تکریم مردم شهر قلعه رئیسی نسبت به اعزام بموقع و فوری همکاران در نمازجمعه شهر قلعه رئیسی جهت رفع ابهامات موجود انجام گرفت و بخش عمده ای از مشکلات و سوالاتی که مردم داشته اند در این میز خدمت برطرف شد.
تاکید بر رایگان بودن ۱۰ هزار کنتور گاز حوزه کهگیلویه

اکوانیان رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه گفت: با توجه به اینکه اولین بار قبض گاز بین مردم توزیع می‌شود و بین نصب کنتور و قرائت و توزیع فاصله افتاده بود بنظر می آمد و تصور مردم عزیز بر این بوده است که هزینه بالا است و شاید هزینه کنتور برروی فیش ها آمده است که با بررسی صورت گرفته از قبوض در این آئین میز خدمت و جهادی خدا را شکر این ابهام رفع و جواب سؤالات مردم و مشترکین محترم برای رفع ابهامات داده شده است.
 
سید مسلم اکوانیان بیان داشت: اما موردی که برخی منازل و مصرف کنندگان مشاهده گردید از آبگرمکن در فضای باز و بخاری ها با مصرف بالا استفاده می کنند که ممکن است مصرف بیش از ۲ بخاری داشته باشند، امیدوار هستیم مشترکین محترم در رعایت الگوی مصرف همکاری لازم را با شرکت گاز و اقتصاد خانواده داشته باشند.
تاکید بر رایگان بودن ۱۰ هزار کنتور گاز حوزه کهگیلویه

علی اصغر بهادری رئیس هماهنگی و فروش شرکت گاز استان در این آیین نیز اظهار داشت: موضوع دیگر و خواسته مردم اقلیم بندی بوده است که شرایط اقلیم بندی بر اساس داده های هواشناسی در هر شهر مشخص میشود که مارگون در اقلیم ۱ و یاسوج، سی سخت، پاتاوه، چیتاب و دیشموک در اقلیم ۲ و لوداب در اقلیم ۳ و گچساران و باشت، دهدشت، چرام، لنده، قلعه رئیسی و لیکک اقلیم ۴ می باشند که مکاتباتی جهت تغییر اقلیم شهرهایی که قبلا گازرسانی شدند انجام و اصلاحاتی صورت گرفت و برای شهرهای دیشموک و بویژه قلعه رئیسی دوباره مکاتباتی جدیدا صورت گرفت و پیگیرهای لازم صورت خواهد گرفت که امیدواریم مد نظر مسئولین قرار گیرد و اعمال گردد.
 
بهادری افزود: توضیحاتی در مورد چگونگی صدور صورتحساب به مردم داده شد و طریقه محاسبه طبق جدول پلکانی پشت صورت حساب ها صادر می باشد. بررسی صورت گرفته از صورتحساب های صادره بدین صورت بوده که ۴۰ درصد مصرف کنندگان زیر ۵۰ هزارتومان و ۲۴% بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان و ۲۵% بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان که عمدتا صورتحساب های مربوط به 6 تا 10 ماه مصرف می باشد. و 11 درصد بالاتر از 200 هزار تومان برای آنها صورتحساب صادر شده است که شامل ادارات، فضای آموزشی، نانوایی و مشترکین با بازه زمانی ۸ تا ۱۰ ماهه می باشد و همکاران در این زمینه توضیحات و توجیهات لازم را به مردم عرضه داشتند.
 
در پایان مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: مردم مطمئن باشند در محاسبه صورت حساب هیچ مبلغی بابت هزینه کنتور روی گازبها اعمال نگردید و در بودجه سال ۹۹ هزینه کنتور برای ۱۰ هزار نفر در حوزه قلعه رئیسی، دیشموک، ممبی و سرآسیاب بصورت رایگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار