در شرایطی که تمامی نامزد‌های داخلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران به دلایل مختلف نتوانستند نیمکت این تیم را تصاحب کنند، دراگان اسکوچیچ با پیشنهادی بسیار کمتر از همتایان خارجی اش، به آخرین گزینه برای فدراسیون فوتبال تبدیل شده بود و بلافاصله در جلسه صبح امروز به عنوان سرمربی تیم ملی در ادامه مسیر مقدماتی جام جهانی انتخاب شد.
کد خبر: ۸۲۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 06 February 2020

پس از هفته ها انتظار و کش و قوس‌های فراوان، سرانجام فدراسیون فوتبال بعد از انصراف امیر قلعه نویی و پاسخ منفی او، در جلسه‌ای که صبح امروز با دراگان اسکوچیچ برگزار کرد، این مربی کروات را به سرمربیگری تیم ملی انتخاب کرد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ این مربی که به تازگی قرارداد خود با نفت آبادان را فسخ کرده است، امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با کمیته فنی فدراسیون و سرپرست موقت جلسه‌ای را برگزار کرد و در نهایت به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. او به احتمال زیاد دربی ۹۱ را هم از نزدیک تماشا می‌کند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد!

انتخاب او در حالی صورت گرفت که پیش از این گزینه قطعی فدراسیون امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان بود، اما با توجه به مخالفت این باشگاه برای فسخ قرارداد با این مربی، در نهایت فدراسیون دست به انتخاب مربی کروات زد. در شرایطی که تمامی نامزد‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران به دلایل مختلف نتوانستند نیمکت این تیم را تصاحب کنند، دراگان اسکوچیچ به آخرین گزینه برای فدراسیون فوتبال تبدیل شده بود و بلافاصله به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی انتخاب شد.

کناره گیری سرمربی کروات نفت آبادان از مربیگری در این تیم، موجب رایزنی برخی مدیران فدراسیون فوتبال با این مربی شد و اخبار رسمی، حکایت از توافق فوری اسکوچیچ با مسوولان فوتبال ایران دارد. بعد از تعلل فدراسیون در همکاری با برانکو و مشکلات مالی برانکو و پرسپولیس، اختلافات موجود میان برخی مسئولان با علی دایی و مخالفت مسئولان سپاهان با مربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، فدراسیون فوتبال در حالتی از استیصال قرار گرفت تا در نهایت دور از انتظارترین گزینه مورد نظر در یک قدمی تیم ملی قرار گیرد.

یک ماه قبل مربیگری این کروات در تیم ملی ایران تکذیب شده بود، ولی اکنون که هیچ مربی ایرانی یا خارجی دیگری با ویژگی‌های مدنظر فدراسیون فوتبال موجود نبود، مذاکرات با این مربی کروات انجام شد. فدراسیون در صدد انتخاب یک مربی ایرانی یا خارجی آشنا به ویژگی‌های فوتبال ایران بود که به علت شرایط موجود، اسکوچیچ را برای این مهم در نظر گرفت. او که با ملوان به فوتبال ایران آمد، بر مشکلات مالی در ایران واقف است و برای دریافت دستمزد بیش‌تر و شرایط کاری بهتر، سودای هدایت تیم ملی ایران را دارد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد!

 
 /ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار