مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از آماده‌باش تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای سرمای پیش‌رو خبر داد و گفت: شهروندان مصرف بهینه انرژی از امروز تا روز پنجشنبه در بخش برق و گاز را مدنظر داشته باشند.
کد خبر: ۸۲۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،جلیل بالایی، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی در راستای وقوع هوای سرد و یخبندان گسترده در سطح استان، اخطارها و دستورات لازم را به همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها، پلیس، مرکز فوریت‌ها، هلال احمر صادر کردیم و خوشبختانه آمادگی لازم وجود دارد.

وی ادامه داد: کشاورزان و دامداران با توجه به کاهش برودت هوا، حتما به توصیه‌های کارشناسان این بخش توجه کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، از مردم خواست ضمن توجه به توصیه‌های پلیس به ویژه ممانعت از سفر غیرضرور و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی عنایت داشته باشند.

وی با تاکید بر مصرف بهینه انرژی از امروز تا روز پنجشنبه در بخش برق و گاز، گفت: چون با افزایش دما مواجه می‌شویم قاعدتا افزایش مصرف هم خواهیم داشت، لذا صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز ضرورت دارد.

بالایی درباره تعطیلی و تاخیر مدارس نیز، اضافه کرد: براساس مصوبه ستاد بحران استان، تعطیلی و تاخیرها تابع شریط بارش برف، باران، سرما و برودت است در صورتی که شرایط تطبیقی را داشته باشیم قبل از خروج دانش‌آموزان از منزل اطلاع‌رسانی به موقع را خواهیم داشت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار