۴۱امین جشن پیروزی انقلاب مدارس امام رضا(ع) مزین به نام سردار دلها شد
همایش دانش آموزی "سربازان تمدن ساز" با حضور بیش از ۱۰۰۰نفر از دانش آموزان و اولیا و مدیران مجموعه مدارس امام رضا ۲۱ بهمن ماه سال جاری  در شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سالن مجتمع آیه‌ها در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 11 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) در ابتدای همایش هدف از اجرای برنامه‌های مجموعه مدارس امام رضا(ع) با عنوان "سربازان تمدن ساز" در دهه فجر را توسعه سرمایه اجتماعی بنیاد فرهنگی رضوی عنوان کرد و گفت: اصلی‌ترین سرمایه هر مجموعه‌ای، نیروی انسانی و مخاطبانش است و امیدواریم این افراد را در سال‌های آینده در مجموعه به کار بگیریم.

حسین باغگلی با بیان اینکه هویت دادن به جشن‌های انقلابی فرصتی است که می‌توانیم در مجموعه مدارس امام رضا(ع) داشته باشیم افزود: در سالهای گذشته هم این مراسم به صورت متمرکز برگزار شده اما سعی کردیم با پیونددادن روحیه انقلابی به عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، سیاسی، نگاه تازه و متفاوتی در برگزاری برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته باشیم.

وی در ادامه خطاب به والدین گفت: انقلاب ایران تنها یک جریان فردی نیست بلکه یک جریان اجتماعی و عقیدتی است. آنچه باید مراقب باشیم این است که هیچگاه اجازه ناامیدی به خودمان ندهیم. ما وظیفه داریم روحیه امید و انگیزه را در فرزندانمان ایجاد کنیم و آنها را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

 

حجت الاسلام موسوی بحرینی مبارز انقلابی در بحرین با حکومت آل خلیفه در بخش دیگری از همایش حضور داشت و گفت: امروزه دشمنان اسلام می‌دانند که اندیشه‌ها و آرمانهای انقلاب زنده است و انقلاب امام خمینی (ره) زنده است.

حجت‌الاسلام موسوی بحرینی در این مراسم افزود: ایرانی‌ها نخبه هستند و در عرصه علم و صنعت در جهان می‌درخشند. شما باید سرتان را بالا بگیرید زیرا در همه عرصه‌ها پیشرفت داشتید و این در حالی است که حکومت آل خلیفه بعد از چهل سال هنوز یک سوزن را نتوانسته بسازد و همه کالاهایش وارداتی است.

وی تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  را در ایران بی نظیر توصیف کرد و تاکید داشت: دشمنان تصورمی‌کردند با ترور سردار سلیمانی و همرزمانش می‌توانند جریان مقاومت را متوقف کنند در صورتی که مردم ایران و عراق نشان دادند که قدردان رشادت و تلاش‌های آنها در مقابل داعش بودند.

در بخش دیگری از این همایش دانش‌آموزی قاسم رفیعا، شاعر مشهدی و طرقبه‌ای حضور یافت و شعر "بچه محله امام رضایم" که مورد تحسین رهبر معظم انقلاب قرار گرفته بود را خواند.

همچنین از ۱۱۰نفر از دانش‌آموزان مدارس امام رضا در مقطع متوسطه اول و دوم که دارای رتبه‌های استانی و کشوری در رشته‌های مختلف علمی و فرهنگی بودند تقدیر شد.

اجرای طنز روحانی معروف عموجعفری بخش دیگری از برنامه‌ها را به خود اختصاص داد و تشویق و شور و حال مخاطبان نوجوان را برانگیخت.

ساعت مراسم به ۲۱ که رسید تمامی میهمانان تمام قد ایستادند و شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا سر دادند و در نهایت با نورافشانی در محوطه مجتمع آیه‌ها مراسم پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار