افرادی برای کسب سود بیشتر اقدام به برچسب زنی برند‌های معروف بر روی محصولات بی کیفیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 14 February 2020
شیوه جدید تلکه کردن مردم با برچسب زنی بر روی لوازم خانگی/ پلمب واحد صنفی متخلف در امین حضور + فیلم
به گزارش تابناک سمنان: مدتی است فیلم کوتاهی در فضای مجازی توسط کاربران در حال انتشار است مبنی بر اینکه فردی در یکی از مراکز تجاری سه راه امین حضور تهران در حال تعویض برچسب لوازم خانگی درجه ۲ و ۳ با برچسب لوازم خانگی درجه یک و نصب آن بر روی محصولات است و قیمت کالا‌ها را ۲ برابر قیمت واقعی‌شان می‌کند.

حسین ایزدی رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران درباره تغییر برچسب برند‌های محصولات، گفت: این موضوع مصداق بارز تخلف در کسب است.

وی افزود: در صورت مشاهده ماموران گشت تعزیرات حکومتی، علاوه بر پلمب واحد صنفی، از نظر قانون پس از استخراج ما‌به‌التفاوت مبلغ ریالی تخلف انجام شده، متخلفان ۲ تا ۵ برابر جریمه مالی خواهند شد.

 

رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: اخیرا نیز با همکاری اتحادیه لوازم خانگی و پلیس امنیت اقتصادی، برابر ماده ۲۸ نظام صنفی یکی از واحد‌های فروش لوازم خانگی در منطقه امین حضور که اقدام به تخلف‌های مختلف کرده بود با دستور قضایی پلمب شد.

ایزدی از شهروندان تهرانی خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از سوی واحد‌های صنفی و فروشگاهی، موارد را به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا به موضوع مورد نظر رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار