محمدهادی ارباب در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی از غیرقانونی بودن استفاده از زمین های خالی حاشیه شهر به عنوان پارکینگ خبر داد.
کد خبر: ۸۲۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 15 February 2020

محمدهادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به استفاده از زمین های خالی بدون دیوار کشی به عنوان‌پارکینگ اظهار داشت: زمین های خالی درصورت تغییرکاربری با مجوز شهرداری می توانند نسبت به دریافت پروانه پارکینگ اقدام کنند؛ در غیر اینصورت غیرقانونی بوده و درصورت واردشدن هرگونه خسارتی به اتومبیل های پارک شده هیچ موردی قابل پیگیری نیست.

وی با بیان اینکه نرخ پارکینگ ها مشخص بوده و صاحبان این صنف حق تغییر آن را ندارند افزود: نرخ نامه پارکینگ های مجوز دار باید در بنرهای ۱ در ۲/۵ متر در معرض عموم نصب شده که این بنرها تنها توسط اتحادیه اعطا می شود و هیچ کس توانایی کپی کردن و یا تغییر آن را ندارد. همچنین پروانه کسب باید در پارکینگ ها نصب شده و درصورت صلاحدید در بنرهای یک متری برای آسوده خیال شدن شهروندان تعبیه شود.


ارباب خاطرنشان کرد: پارکینگ های پروانه دار و قانونی مسئولیت سرقت و هرگونه وارد شدن خسارت به تمام اجزایی اتومبیل را داشته و درصورت مشاهده هرگونه خسارتی باید توسط پارکینگ پرداخت شود. توصیه ما به پارکینگ داران دریافت بیمه خسارت مدنی است تا درصورت سرقت، آتش سوزی و موارد مشابه خسارت ها قابل جبران باشند.

رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی در پایان تصریح کرد: با توجه به نیازهای موجود و جلوگیری از ارائه قبوض کاغذی دستگاه های پلاک خوان به زودی در تمامی پارکینگ های شهر نصب شده که به آگاهی وصل و در صورت رویت هرگونه اتومبیل سرقتی به سرعت گزارش داده می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار