در حال حاضر بیشتر افرادی که برای خرید ملک به کشور ترکیه می آیند با دو هدف کار، تجارت و زندگی می باشند، اما همین افراد نیز به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول برای اخذ تابعیت و پاسپورت این کشور که خرید ملک بالای 250 هزار دلار انجام می دهند.
کد خبر: ۸۲۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 15 February 2020

در حال حاضر بیشتر افرادی که برای خرید ملک به کشور ترکیه می آیند با دو هدف کار، تجارت و زندگی می باشند، اما همین افراد نیز به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول برای اخذ تابعیت و پاسپورت این کشور که خرید ملک بالای 250 هزار دلار انجام می دهند.

دسته دوم کسانی هستند که با خرید خانه های زیر 250 هزار دلار در این کشور مشغول به کار و زندگی می شوند و بعد از چند سال اقامت دائم به آنها داده می شود.

در این مطلب برای شما دوستان در مورد شرایط خرید خانه در شهر استانبول ترکیه می نویسیم:

خرید ملک در ترکیه و گرفتن اقامت

شهر استانبول سرمایه گذاران وتوریست های بسیاری رو به خودش جلب کرده و همین دلیل باعث شده رشد فرهنگی و اقتصادی هر روز  در این شهر پررنگ تر شود.

به دلیل استقبال بی شمار اتباع خارجی برای خرید ملک در این کشور میزان ساخت و ساز نیز رو به افزایش می باشد.

در شهر استانبول برای خرید ملک، خریداران از دو طریق خرید مستقیم از صاحب ملک یا خرید از شرکت های سازنده می توانند ملک مورد نظرشان را خریداری کنند.

اگر به طور مستقیم از صاحبان ملک خریداری کنید باید کل مبلغ را به صورت نقد پرداخت کنید.

اما شرکت های سازنده شرایط فروششان به صورت اقساطی می باشد، معمولا مدت زمان پرداخت اقساط و درصد پیش پرداخت ها متغیر است.

به طور میانگین 40 درصد قیمت خانه را نقد می گیرند و مابقی را اقساط تا 5سال میکنند. که با این شرایط خرید، سند ملک در رهن شرکت سازنده می ماند و یک سند محضری به خریداران داده می شود.

بهترین شرایط خرید خانه در شهر استانبول برای هموطنانی که بودجه کافی ندارد، خرید اقساطی ملک از سازنده های معتبر می باشد.

بهترین و معتبر ترین پروژه های قسمت آسیایی و اروپایی استانبول را در سایت ترندمای هوم دنبال کنید.

پروژه های مسکونی ما هر روز در حال افزایش است و میتوانید بر روی نقشه موقعیت پروژه ها را مشاهده نمایید.

 

آزمون SAT برای تحصیل پزشکی،دندانپزشکی،داروسازی و تمامی رشته های دیگر در ترکیه
آزمون sat در اصل یک ازمون آمریکاییست (نه ترکیه ای)  و شرط ورود به دانشگاه های کشور ترکیه هست آزمون sat در فواصل زمانی حدودا 3 ماه یکبار برگزار میشود و برای جذب دانشجو دانشگاه های کشور ترکیه که مورد تایید وزارت بهداشت هستند(دانشگاه حاجت تپه /دانشگاه  آتاتورک/دانشگاه  آنکارا/دانشگاه  کوچ (خصوصی)/دانشگاه: قاضی /دانشگاه: سلیمان دمیرل/دانشگاه کاتپ چلبی) به نمره sat استناد میکنند.آزمون sat توسط دانشگاه برگزار نمیشود و نهاد آمریکایی کالج برد که در کشور های مختلف مستقر است این آزمون را برگزار میکند و پس از آن کارنامه ای در اختیار متقاضی قرار میگیرد که دانشگاه ها نمره آن را ملاک قرار میدهند.کسی در آزمون sat موفق میشود که در حد یک آمریکایی به زبان انگلیسی مسلط باشد
(به عبارتی آیلتس نمره 8 )برای موفقیت در اس ای تی علاوه بر دانش زبان باید به ریاضات نیز تسلط کافی داشته باشید آزمونهای SAT در حال حاضر در ایران برگزار نمی شود، اما ایرانیان می توانند برای شرکت در sat در سایر کشورهای همسایه ثبت نام کنند.
محتویات آزمون SAT
800 نمره این آزمون به زبان انگلیسی و800 نمره دیگر به مباحث مربوط به ریاضیات اختصاص دارد.دروس شامل : ریاضی  (که شامل مقدار کمی سوالات هندسه هم میباشد) و ریدینگ و رایتینگ انگلیسیهر قسمت ۸۰۰ امتیاز که در مجموع ۱۶۰۰ امتیاز میباشد
نمرات بالای ۱۳۵۰ از ۱۶۰۰ امید پذیرش در پزشکی را دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار