معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان به مسافران حادثه دیده در یک مهمانپذیر در بولوار طبرسی جنوبی شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 16 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، محمد جواد سبحانی با بیان این مطلب اظهار کرد: صبح امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای تعدادی مسافر در یکی از مهمانپذیرها در محدوده مرکزی شهر مشهد، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات و امداد ایستگاه  ۴۴ را به محل حادثه اعزام کرد.

 

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل و بررسی میدانی دقیق از داخل این مهمانپذیر، مشخص شد تعدادی از مسافران که همگی دختر بوده و از یکی از شهرهای کشور به مشهد سفر کرده بودند، به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن که در برخی اتاق‌های این مهمانپذیر میزان گاز منتشر شده حدود 55 ppm بود، با علایم تهوع و سرگیجه دچار مسمومیت شده بودند و بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته با تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵  تعدادی از حادثه دیدگان به وسیله‌ای تعدادی آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند و جمعی دیگر نیز در محل درمان شدند.

 

وی بیان کرد: بررسی‌های دقیق تر برای علت و منشاء گازگرفتگی این افراد در این مهمانپذیر با توجه به نداشتن ایمنی‌های لازم محل، توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

گفتنی است؛ آتش‌نشانی اقامت در این مهمانپذیر را به دلیل ناایمن بودن خطرناک اعلام کرد و با حضور عوامل انتظامی و قضایی، این مکان به طور موقت پلمب شد.

 

همچنین علیشاهی مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با تایید این خبر گفت: ۱۵ نفر از مصدومان با چهار آمبولانس به دو بیمارستان هاشمی‌نژاد و امام رضا(ع) منتقل و ۲۷ نفر دیگر نیز در محل درمان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار