کد خبر: ۸۲۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ 17 February 2020

روابط عمومی آموزش و پروش اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در اردبیل و نمین مدارس مقاطع پیش‌دبستانی ، ابتدایی ، متوسطه دور اول ، مدارس استثنایی و تمام مقاطع تحصیلی روستایی و در گرمی ، انگوت ، ارشق ،کوثر و هیر تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

همچنین در خلخال ، شاهرود ، نیر و سرعین مدارس پیش‌دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دور اول و در مشگین‌شهر پیش‌دبستانی ، ابتدایی و تمام مقاطع تحصیلی روستایی و نیز در خورش‌رستم پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل می‌باشد.

بر اساس این اطلاعیه در لاهرود پیش‌دبستانی به علت بارش برف تعطیل است.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز از تداوم بارش برف و کولاک در جاده‌های کوهستانی و مناطق شمالی این استان خبر داده و از رانندگان خواست تا در گذر از این راه‌ها زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم پیش‌بینی کرده که بارش برف و حاکمیت هوای سرد زمستانی تا اوایل وقت روز جمعه دوم اسفندماه در اغلب مناطق استان ماندگار خواهد بود.

این اداره کل یخبندان و لغزندگی جاده‌ها ،کاهش دید افقی ، اختلال در تردد در جاده‌ها ، کولاک برف در جاده‌ها ، احتمال اختلال در عملیات پروازها و اختلال در امدادرسانی را از اثرات مخاطره‌ای سامانه بارشی در استان اردبیل اعلام کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار