دیدار فاطمه رحمانی کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با جامعه حقوقدانان، وکلا، سردفترداران و دهیاران شهر مشهد در محل ستاد مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 18 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، فاطمه رحمانی کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در دیدار با جامعه حقوقدانان، وکلا، سردفترداران و دهیاران اظهارداشت: مفاسد بویژه فساد اقتصادی، شفافیت و ارتقای سلامت اداری،اجتماعی و اقتصادی از موضوعاتی است که امید داریم با همراهی جامعه حقوق دانان و وکلا بتوانیم با آن مبارزه کنیم.

 

وی افزود: سبک زندگی اسلامی، ایرانی در تصویب قوانین بالادستی نظام و تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در آن به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان خانواده از دیگر مباحثی است که در مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

 

رحمانی عنوان کرد: ارتقای سلامت جامعه با رویکرد توجه به اقشار کم برخوردار،تسهیل در امر اشتغال با تاکید بر نقش جوانان خلاق و کارآفرین به عنوان مطالبه به حق مردم باید مورد توجه قرار گیرد و سعی بر این است تا بتوانیم در مجلس دوازدهم به عنوان مطالبه جوانان توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

 

کاندیدای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه حقوقدانان،وکلا و سردفترداران و دهداران به عنوان افرادی مطلع که با بدنه جامعه و اقشار مختلف جامعه ارتباط دارند می توانند یاری رسان نماینده های مجلس باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار