علیرضا فرهنگیان در گفتگو با تابناک:
دبیر هیئت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه شهرستان کرمانشاه گفت: تخلفات انتخاباتی نسبت به دوره ها قبل کمتر شده، هدف ما برپایی پرشور انتخابات است.
کد خبر: ۸۲۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 18 February 2020

 علیرضا فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از رسانه ها بابت تلاش برای فرهنگ سازی تبلیغات انتخابات قدردانی می کنم، این دوره علی رغم اینکه تعداد کاندیداها بیشتر از دوره قبل بوده، تخلفات به نسبت بسیار کمتر صورت گرفته است.

 وی افزود: نکته مهم این است که وقتی تخلفات گزارش می شود کاندیداها برای رفع تخلف استقبال می کنند، مطابق با رصدها صورت گرفته از سوی ما در کرمانشاه به نسبت سایر استان ها تخلفات کمتری صورت می گیرد و عملکرد بهتری داشته اند.

 دبیر هیئت بازرسی انتخابات تصریح کرد: تخلفات به صورت انفرادی وجود دارد و برخی افراد شکایت شخصی دارند، گاها طرفدارانی که شاید آگاهی کمی داشتند تخلفاتی را انجام دادند که به سرعت حل و رفع خسارت می شودانتظار داریم در این زمان باقیمانده خصوصا روزهای پایانی که معمولا تجمعات مرسوم است هواداران رعایت کنند.

 وی بیان داشت: هدف ما این است که انتخابات پرشور برگزار شود، مردم حضور خوبی پای صندوق ها رای داشته باشند و همشهریان به حقوق شهروندی احترام بگذارند چون سر و صدایی که اتفاق می افتد حقوق شهروندی افراد را تضییع می کند.

 فرهنگیان تاکید کرد: انصرافی ها در ابتدای ساعت روز پنج شنبه در رسانه ها اعلام می کنیم که همشهریان اطلاع داشته باشند همچنین در شعب اخذ رأی اسامی افرادی که ماندند درج می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار