مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام؛
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: با تلاش های بی وقفه و در راستای توسعه عدالت و توجه به مناطق محروم، سایت ارتباطی-مخابراتی روستای بان امرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 18 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  عباس بیرامی  در این آیین با بیان اینکه تحقق این مهم یکی از خواسته‌های بحق مسئولان و اهالی ساکن در روستاهای مسیر چوار-امامزاده حاج بختیار و از مطالبات مستمر رسانه‌ها بود اظهار کرد: برای راه اندازی این سایت بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این سایت، روستاهای مستقر در مسیر اعم از چغاکبود، بان امرود، پلکانه، چشمه سرخ، تازه آباد، پلک لک، پلک گردل و…؛ از ارتباط تلفن همراه بهره مند شده‌اند، افزود: در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک با تهیه و نصب تجهیزات نسل جدید در این سایت و سایت حاج بختیار، اینترنت آنها را نیز به ۴G و بالاتر ارتقاء دهیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از همراهی و تعامل اهالی روستای بان امرود به خاطر همکاری همه جانبه و به ویژه اهدای زمین، تقدیر و تصریح کرد: امیدواریم مردم منطقه در حفظ و حراست از این امکانات و تجهیزات، نهایت همکاری و تلاش را داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار