مدیرعامل شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) گفت: این شرکت در بیست و یکمین همایش صنعت سبز کشور، به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۸۲۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ 18 February 2020

 ناصر مجدی گفت: این واحد صنعتی با اقدامات مناسب زیست محیطی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور حائز دریافت لوح تقدیر و تندیس واحد صنعتی سبز شد.

وی اظهارداشت: برداشت محصول نیشکر به صورت سبز سال هاست که در حال انجام است و درصدد هستیم که در سال های آتی با بهره گیری از ماشین آلات جدید که از دستاورد های مهم این شرکت و با اتکا به خودباوری و خلاقیت مهندسین جوان مجموعه توسعه نیشکر ساخته شده است، به سمت برداشت کاملاً سبز حرکت کنیم.

گفتنی ست شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی از جمله واحدهای هفتگانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بوده که در ۳۰ کیلومتری جنوب شوشتر و در بخش شعیبیه واقع شده است.

لازم به ذکر است همایش صنعت سبز کشور با هدف ایجاد رویکرد زیست‌محیطی بین فعالان محیط‌زیست و صنعت برگزار شد تا بتوانند با کاهش آلودگی‌ها، محیط‌زیست را از فدا شدن در راه توسعه صنایع نجات دهند.

رعایت استانداردهای زیست ‌محیطی، ایجاد سیستم پایش لحظه‌ای، ایمنی بهداشت و محیط ‌زیست و استقرار نظام مدیریت سبز از جمله شاخص‌های بود که بر اساس آن صنایع سبز مشخص معرفی شدند که در این بین شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) با توجه به رعایت این استانداردها واحد صنعتی سبز کشور شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار