امیر حسنخانی:
علیرضا امیر حسنخانی با بیان اینکه به اعتقاد من رئیس حقیقی مجلس، مردم هستند بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی همه چیز درست است و در واقع ما کارگزاران دچار مشکل هستیم.
کد خبر: ۸۲۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵ 20 February 2020

به گزارش تابناک رضوی علیرضا امیر حسنخانی با بیان این مطلب افزود: مشکل کارگزاران نباید به پای نظام نوشته شود و اشخاص متخلف خودشان باید پاسخگوی کوتاهی و اشتباهات خود باشند.

نامزد نمایندگی یازدهمین  دوره مجلس شورای اسلامی از مشهد و کلات در توضیح اینکه امروز فضای رقابت انتخاباتی سرد به نظر می رسد اظهار کرد: دلیل این موضوع این است که امثال من با استفاده از نظام چهره ی موجهی از خود نشان دادند و در عین حال خود را ملزم به پاسخگویی به مردم ندانسته اند.

حسنخانی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی مجلس شورای اسلامی نظارت است عنوان کرد: چنانچه مجلس در امر نظارت عملکرد مثبتی داشته باشد مردم راضی خواهند بود و مشکلی بوجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به حضورش در جبهه های جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: من آمده ام و تا آخر هم خواهم بود و چیزی برای از دست دادن ندارم، زیرا در همان ایام جنگ با دنیا وداع گفته ام.

حسنخانی افزود: رمز موفقیت من مدیرانی هستند که در سن 20 سالگی به من اعتماد کرده و مدیریت یک مجموعه را به من واگذار کردند.

امیر حسنخانی با بیان اینکه اگر من به مجلس راه بیابم به هیچ عنوان به فکر منافع شخصی و خانوادگی خود نیستم گفت: هدف من از شرکت در انتخابات این است که کاری به جز کار غیر مجلس انجام ندهم و در پی دفاع از گروه و افرادی خاص نیستم.

حسنخانی تاکید کرد: در کشور عزیزمان ایران، انسان‌های نخبه و معتقد به نظام زیادی داریم که باید از آنها دفاع کنیم و بحث من این است؛ مردم از مردم و نماینده یعنی صدای مردم.

مردم اگر خواسته ای دارند این خواسته را نماینده باید منتقل کند.

 

وی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم عنوان کرد: بهترین راهکار نجات کشور و رفع مشکل معیشتی مردم ساماندهی اشتغال آنها است گفت: درحال حاضر اکثر خانواده ها یک یا چند جوان بیکار در منزل دارند و در تامین معیشت خود دچار مشکل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار