امام جمعه کیش گفت: این انتخابات انتخاباتی ممتاز در طول ۴۰ است، این انتخاب یک شخص نیست بلکه هر حضور و رای مردم، یک سیلی به دشمن است.
کد خبر: ۸۲۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳ 21 February 2020

حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده با اشاره به حضور پرقوت مردم در شروع انتخابات اظهار داشت: انتخابات امسال نه گفتن به فشار حداکثری به ایران است.

وی تصریح کرد: این انتخابات انتخاباتی ممتاز در طول 40 است و ادامه داد این انتخابات انتخاب یک شخص نیست بلکه هر حضور و رای مردم یک سیلی به دشمن است.

امام جمعه کیش افزود: ما واقعا امروز نیاز مبرم و شدید به یک مجلس قوی داریم.

وی تصریح کرد: مجلس قوی، اهل فکر، اهل نظر، مجلس شجاع شاخصه‌هایی می‌طلبد که اولا دل انتخابات پرشور بیرون آمده باشد و حاصل حضور حداکثری باشد.

حسن‌زاده ادامه داد: شاخصه دوم مجلس قوی آن است که بر اساس انتخابات آگاهانه و بصیر باشد و نمایندگان باید از تمامی حوزه‌های اقتصادی فرهنگی علمی و سیاسی باشند تا مجلسی متوازن را شاهد باشیم.

امام جمعه کیش چهارمین شاخصه مجلس قوی را برخورداری از جوانان انقلابی و افراد با تجربه دانست.

وی با اشاره به ایام ولادت امام باقر(ع) و شهادت امام هادی(ع) توصیه کرد که جوانان حتما کتابی در مورد زندگانی اهل بیت(ع) کنار خود داشته باشند و گفت: ائمه(ع) را نباید فقط شناسنامه‌ای شناخت.

حسن‌زاده با تاکید بر قدرت شیعیان و تشکیلات بسیار قوی‌ و منسجمی که می‌توانند داشته باشد عنوان کرد: این تشکیلات بسیار منسجم دشمن را چنان زبون می‌کند و آن‌قدر دشمن را این تشکیلات سیاسی شیعیان به هم می‌ریزد که در زمان امام هادی(ع) متوکل عباسی می‌گوید که "امام هادی مرا خسته کرده".

وی تصریح کرد: تشکیلات سیاسی بسیار می‌تواند  تاثیرگذار باشد و ائمه(ع) از این طریق علیه ظلم مبارزه کردند و این مبارزه بسیار تاثیرگذار بود.

امام جمعه کیش با ذکر عنوان "شنبه مهربانی" و "شنبه بردباری" گفت: شنبه عده‌ای برنده می‌شوند و عده‌ای رای نخواهند آورد؛ کاندیداها و طرفداران ایشان باید هوشیار باشند تا به دشمن فرصت ندهند.

حسن‌زاده افزود: دشمنان در تمام انتخابات دو فاز را دنبال می‌کنند، اول بی‌رونق بودن انتخابات و وقتی به این هدف نرسند تلاش می‌کنند که با تفرقه و توطئه، شیرینی انتخابات را از بین ببرند‌.

وی تشریح کرد: نمونه این توطئه را در سال 88 دیدیم که دشمن بعد از انتخاباتی پرشور، فتنه انگیزی کرد و نگذاشت از برکات آن بهره‌مند شویم.

حسن‌زاده تاکید کرد: ما دلمان از جزیره کیش گرم است. از رفاقت‌ها و دوستی‌ها تا نحوه درست و بی‌نقص تبلیغات در جزیره؛ فردا هم فردای مهربانی و بردباری است.

انتهای پیام/7558/ح

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار