ستاد ازدواج دانشجویی پیرامون وضعیت تشرف زوج های دانشجو به مشهدمقدس پس از تایید ورود ویروس کرونا به کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۲۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 22 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، این ستاد طی اطلاعیه ای اعلام کرد تشرف زوج های دانشجو به مشهدمقدس طبق روال معمول ادامه دارد و با عنایت به تدابیر بهداشتی صورت گرفته، جای هیچ گونه نگرانی برای دانشجویان و خانواده های آنان وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است:

به استحضار دانشجویان و خانواده های محترمشان می رساند کاروان های زوج های دانشجو از اقصی نقاط کشور در حال ورود به مشهد مقدس هستند و طبق برنامه ریزی های انجام شده در هتل هایی که برای اسکان زوجین در نظر گرفته شده، تدابیر بهداشتی لازم و متناسب شرایط صورت گرفته است لذا همه برنامه ها با حضور زوج های دانشجو و طبق برنامه ریزی های قبلی در حال انجام می باشد.

برپایه این گزارش، در حال حاضر دانشجویان گرامی می توانند ضمن رعایت نکات بهداشت شخصی، با آرامش خاطر در برنامه های همسفر تا بهشت شرکت کنند. بدیهی است در صورت تغییر شرایط کنونی و اعلام از سوی مسؤولان مربوطه، بلافاصله به زوج های عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است بیست وسومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفرتابهشت) به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از دی تا اسفندماه جاری در مشهدمقدس برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار