ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاکنون هیچ مورد تایید شده ای از این بیماری در استان خراسان رضوی مشاهده نشده است و ضمن آماده باش دستگاه‌های مسئول کلیه مراکز و دانشگاه‌ها وارگان‌های دخیل با تجهیزات وامکانات مکفی آماده خدمت رسانی هستند.
کد خبر: ۸۲۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 23 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، اداره کل روابط عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد:  نظر به ضرورت پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت آحاد شهروندان شریف استان، ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مصوب کرد تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و مهدهای کودک برای پیشگیری و کنترل شیوع کرونا ویروس به منظور:

 1- ضد عفونی مراکز عمومی

 2- ادامه فرایندآموزش عوامل دست اندرکار وخدمات رسان  

3- برنامه ریزی وپیش بینی آخرین وضعیت

 4- توجه و رفع دغدغه های فکری والدین و مردم شریف استان در روزهای دوشنبه ۹۸/۱۲/۰۶ سه شنبه ۹۸/۱۲/۰۷  چهارشنبه ۹۸/۱۲/۰۸ تعطیل است.

 

لازم به ذکر است این تعطیلات صرفا مربوط به کلاس‌های درس بوده و بخش اداری وارائه خدمات عمومی کماکان فعال وآماده پاسخگویی خواهند بود.

 

به اطلاع شهروندان محترم می رساند:

 

تاکنون هیچ مورد تایید شده ای از این بیماری در استان خراسان رضوی مشاهده نشده است و ضمن آماده باش دستگاه‌های مسئول کلیه مراکز و دانشگاه‌ها وارگان‌های دخیل با تجهیزات وامکانات مکفی آماده خدمت رسانی هستند.

 

رعایت نکات بهداشتی، به ویژه شستشوی مدام دستها با مواد ضد عفونی کننده وصابون ، وخودداری از سفرهای غیر ضروری توصیه می شود.

 

ضمنا مرجع رسمی هر گونه اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و ابلاغ تصمیمات و سخنگوی ستاد ویژه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار