پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۴۳ تن افزایش یافت. همچنین یک استان دیگر به استان‌هایی که قطعا ویروس در آن‌ها مشاهده شده افزوده شد.
کد خبر: ۸۲۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 23 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این باره گفت: با بررسی‌های انجام شده از بین افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای پانزده مورد جدید از ظهر روز گذشته تا امروز قطعی به نظر می‌رسد.

 

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۴۳ تن و جان باختگان به ۸ تن رسید/ کشف ۱۵ مورد جدید/ تایید رسیدن بیماری به استان مازندران

 

وی افزود: از پانزده مورد شناسایی شده جدید، ۷ تن از شهر قم، ۴ تن از بیماران بستری شده در تهران، ۲ نفر از استان گیلان، یک نفر از استان مرکزی و یک نفر از شهر تنکابن [استان مازندران] هستند که ابتلایشان به بیماری قطعی شده است. با این یادآوری، آمار مبتلایان قطعی به کووید-۱۹ از ابتدا تا به امروز ۴۳ تن است.

 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: از جمع ۱۵ فرد مبتلایی که جدید شناسایی شده اند، متاسفانه سه تن جانشان را از دست داده اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان ۸ تن رسیده است.

 

گفتنی است، بر مبنای گزارش‌های قبلی و تجمیع آن‌ها با گزارش امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، تا کنون تنها در قم، تهران، اراک و گیلان موارد قطعی ابتلا به ویروس شناسایی شده بود و استان مازندران (دقیق تر، شهر تنکابن در غرب این استان) نیز به این جمع پیوست.

 

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار