قرارداد سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان با مشارکت بخش‌های حقوقی و مالی فدراسیون به امضا رسیده است.
کد خبر: ۸۲۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 24 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات ۵۱ ساله سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز ۲۱ بهمن با عقد قراردادی با فدراسیون فوتبال به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان معرفی شد و جای مارک ویلموتس بلژیکی را گرفت‌.

قرارداد اسکوچیچ به صورت مرحله ای تمدید می شود و اگر تیم ملی فوتبال کشورمان بتواند جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کند قرارداد او تا پایان جام ملت های ۲۰۲۳ چین تمدید خواهد شد.

طبق اعلام صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی و قراردادهای فدراسیون این قرارداد با حضور یک تیم متشکل از اعضای کمیته حقوقی، تدوین مقررات، تعیین وضعیت، حقوقدانی که سابقه فعالیت در نهاد ریاست جمهوری را داشته است، یک وکیل حقوق بین الملل ایرانی ساکن سوئیس، رئیس سازمان اقتصادی و مسئول امور مالی فدراسیون امضاء شده است.

 

اسکوچیچ که این روزها برای پیگیری وضعیت بازیکنان ایرانی لیگ بلژیک در این کشور  است و امروز(یکشنبه) در آخرین روز حضورش در این کشور بازی تیم های کلوب بروژ با شارلوا و اندرلخت با یوپن را تماشا می کند، فردا(دوشنبه)  به کرواسی سفر خواهد کرد تا ضمن دیدار با خانواده اش، آخرین وضعیت صادق محرمی را در تیم لوکوموتیو زاگرب بررسی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار