کد خبر: ۸۲۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 24 February 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد طی اطلاعیه ای نسبت به بارش برف و باران و وزش باد شدید هشدار داد.
‌در این اطلاعیه آمده است؛
‌بنا به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور و اعلام اداره کل هواشناسی استان؛ طی چند روز آینده (از اوآخر روز سه شنبه مورخ ۶ اسفند ماه تا بعد ظهر روز چهارشنبه ۷  اسفند ماه ۹۸) در اکثر نقاط استان بارش های متداوم همراه با رعد و برق، تگرگ‌، وزش تند باد لحظه ای و ... و در ارتفاعات بارش برف داریم.
بنابراین احتمال اختلال در تردد جاده ای، آب گرفتگی معابر عمومی، سیل آبی شدن رودخانه‌ها و میسل‌ها، لغزندگی جاده‌های کوهستانی و محورهای مواصلاتی، کاهش دید افقی، رعد و برق، وزش باد شدید و تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.
بنابراین پیرو مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران، لازم است که فرمانداری‌های، دستگاه‌های خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها و شهرداری‌های سراسر استان اقدامات پیشگیرانه، تمهیدات و آمادگی های لازم را داشته باشند. تا از بروز هر گونه خسارات احتمالی جلوگیری شود.
لازم است مردم شریف استان از مسافرت‌ها و ترددهای غیرضروری - در مدت زمان فعالیت این سامانه بارشی - خودداری کرده و عشایر و کشاورزان زحمت نیز تمهیدات و اقدامات لازم را در نظر داشته باشند.
فرمانداران محترم هشت گانه استان مسئول مدیریت اقدامات و هماهنگی‌های لازم و اعلام گزارشات روزانه به این اداره کل هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار