در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.
کد خبر: ۸۲۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ 25 February 2020

 

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

 

مخالفت نمایندگان با کلیات بودجه ۹۹

در اتفاقی نادر که البته در مجلس دهم سابقه دارد، کلیات لایحه بودجه سال ۹۹ با اکثریت آراء رد شد.

اظهارات زم درباره سردار سلیمانی در دادگاه

روح الله زم در سومین جلسه دادگاهش با رد اتهام افساد فی الارض گفته: اعلام زمان و مکان عملیات‌های سوریه به ویژه تردد‌های حاج قاسم جزء ماموریتم بود. او گفته اواسط سال ۹۶ به دلیل خستگی ناشی از کار مسئولیت آمد نیوز را به سام سرابی واگذار کردم و در برهه‌ای که مسئولیت آمدنیوز با سرابی بود انتشار مطلب درباره کوکتل مولوتوف بوجود آمد. او همچنین گفته: مگر با تحریک یک رسانه کسی به خیابان می‌آید؟

آخرین خبر درباره نیلوفر بیانی
بر اساس مصوبه روز یکشنبه هیات دولت مقرر شد: وزیر دادگستری ادعا‌های اخیر خانم نیلوفر بیانی را به طور جدی پیگیری و نتیجه را به هیأت وزیران گزارش کند.

احتمال فراگیری سیل در لرستان

رضا میرزایی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: از غروب روز دوشنبه تا ظهر چهارشنبه یک سامانه بارشی قوی وارد لرستان می‌شود و بارش‌هایی بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ میلی‌متر و در برخی نقاط استان به‌صورت نقطه‌ای بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلی‌متر ریزش به دنبال خواهد داشت. او گفت: با این میزان بارش وقوع سیلاب در تمام رودخانه‌های لرستان محتمل است و پیش‌بینی می‌شود در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه سیلاب رخ دهد. او هشدار داد: از همه هم استانی‌های عزیز که در کنار رودخانه‌ها واقع‌شده‌اند به‌ویژه در حوزه رودخانه‌های کشکان و سرشاخه‌های آن و همچنین تیره دورود قرار دارند منازل خود را تخلیه و در طی این چند روز به مناطق امن پناه ببرند و اموال خود را به‌جای امن‌تری انتقال دهند تا در صورت وقوع سیلاب، خسارتی به آن‌ها وارد نشود. میرزایی افزود: شهر‌های پل‌دختر، معمولان، دوره چگنی، دورود، خرم‌آباد و کلیه روستا‌های واقع در مسیر رودخانه کشکان و تیره دورود که در معرض تهدید سیلاب قرار دارند.

مراسمات مذهبی حرم حضرت معصومه (س) در قم تعطیل شد

بر اساس مصوبه شورای تامین استان قم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نماز‌های جماعت، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) تعطیل و دور ضریح مطهر نرده‌هایی حائل قرار داده شد. استاندار قم هم گفت که مراسم اعتکاف لغو شده.

جنجال یک «عدد» درباره فوتی‌های کرونا

امیرآبادی نماینده قم گفت که کرونا از سه هفته پیش به قم رسیده و اکنون حدود ۵۰ نفر فوت کرده اند که ۳۲ نفرشان در قرنطینه بودند. حریرچی معاون وزیر بهداشت هم تعداد فوتی‌ها در کل کشور را ۱۲ نفر اعلام کرد و با تکذیب اظهارات امیرآبادی گفت: اگر یک چهارم عدد اعلام شده یعنی ۵۰ نفر در قم فوت ککرده باشند استعفا می‌دهد. امیرآبادی هم در واکنش گفت که اسامی ۴۰ نفر از فوتی‌ها را به وزیر بهداشت داده و منتظر استعفای حریرچی است. حریرچی هم گفت که امیرآبادی باید اثبات کند افرادی که اعلام کرده، کرونایی هستند وگرنه خودش باید استعفا دهد.

بهبود وضعیت ۵ بیمار مبتلا به کرونا

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به بهبودی سه بیمار مبتلا به کرونا، گفت: یک بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری، یک بیمار در بیمارستان فیروزگر و یک بیمار در اراک هبود یافته اند. استاندار گیلان هم از بهبود وضعیت دو بیمار کرونایی این استان خبر داده.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار