امام جمعه تفرش:
امام جمعه تفرش گفت: متاسفانه کرونا سلاحی شده در دستان دشمنان که مرتب اخبار ترس،یاس واسترس پخش می کنند.
کد خبر: ۸۲۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 28 February 2020

به گزارش تابناک مرکزی ، حجت الاسلام میرزایی در خطبه های نماز جمعه شهرستان تفرش با اشاره به برهم زدن تعادل روانی جامعه توسط دشمن افزود: این روزها به فضل الهی وتلاش شبانه روزی پزشکان وپرستاران ومراقبت مردم تمام می شود اما حرامخوران یادشان باشد که با احتکار لوزام ضروری مردم مانند ماسک و گران کردن عمدی برخی میوه های مورد نیاز برای بیماران معامله بدی کرده اند ودرپیشگاه خداوند باید توبه کنند ودستگاه های نظارتی هم باید با آنها برخورد جدی داشته باشد.
وی در خطبه اول نماز با دعوت مردم به تقوای الهی به آیه ۱۱۵ سوره مبارکه طه اشاره کرد و گفت:عزم و اراده در انبیا و ائمه اطهار مانند امام حسین علیه السلام برای الگو برداری در راه استقامت دینی لازم و مطلوب است.
حجت السلام میرزایی در خطبه دوم نماز با اشاره به حضور مردم در انتخابات دوم اسفند افزود: علی رغم هیاهوی پرحجم دشمنان اسلام و عملیات روانی گسترده برای پیشگیری از حضور مردم در انتخابات ، مردم با حضور پر شور خود بار دیگر در آزمون الهی سرافراز شدند
وی ادامه داد: کاندیداهایی که شعار مقابله با فساد اقتصادی ، ضدیت با آمریکا ، حمایت از محرومان و تاکید بر عدالت اجتماعی داشتند اکثریت قاطع مجلس آینده را در اختیار گرفتند.
وی تاکید کرد : این خبر خواب دشمنان را که برای مجلس آینده دیده بودند را به کابوسی هولناک بدل کرده است.
وی با توجه به دلسردی برخی مردم که ناشی از عملکرد ناهنجار برخی مسؤلان و نمایندگان فعلی مجلس است تاکید کرد:
عملکرد مجلس آینده بر اساس حرکت در تحقق مطالبات به حق مردم برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی، کاهش فاصله طبقاتی ، حرکت در مسیر عدالت ، مبارزه با فساد و تبعیض است که خود آغاز گر تغییر به نفع مردم است و موجب امیدواری به آینده می شود.
وی با تشکر از زحمات عوامل برگزار کننده انتخابات به منتخب مردم تبریک گفت و تاکید کرد که آنها هم در مسیر پرچمداری و حرکت در مسیر مطالبات مردم حرکت کنند.
استاد حوزه علمیه با اشاره به پیام تشکر مقام معظم رهبری از مجموعه پزشکان و پرستاران در راستای مبارزه با ویروس کرونا و با اشاره به زلزله در خوی و سیل در برخی شهرها از مردم خواست برای آرامش روانی و برطرف شدن همه بلاها دعا کنند.
حجه السلام میرزایی به ۱۴ اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد اشاره و بر کمک به نیازمندان تاکید کرد.
وی با اشاره به روز درختکاری در ۱۵ اسفند ماه گفت:منطق مواجهه اسلام با محیط زیست کریمانه است و تخریب آن با فساد زمین یکی است.
رئیس شورای فرهنگی شهرستان از اداره صمت برای پویش مردمی بدون درج قیمت نمی خریم تشکر و تاکید کرد :
در آستانه شب عید بر نظارت جدی و مستمر برای جلوگیری از افزایش قیمت توسط برخی دلالان بی انصاف سعی وافر کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار