آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه مکتوب جمعه 9 اسفندماه:
آیت الله علم الهدی گفت: درحالی‌که شهر و کشور در قرنطینه نیست و اجتماعات در مشهد در فضای باز و صحن‌های حرم مطهر به‌وسیله مسؤولان پزشکی تجویز شده است، تعطیلی این فرضیه الهی توجیهی ندارد.
کد خبر: ۸۲۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ 28 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، آیت الله علم الهدی با بیان این مطلب افزود: برحسب بیانیه‌ای که اعلام شد، اطاعت کرده و نماز جمعه را برگزار نکردیم، ضمن اعتقاد به اینکه نماز جمعه فریضه الهی است و در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود.

وی تاکید کرد: درحالی‌که شهر و کشور در قرنطینه نیست و اجتماعات در مشهد در فضای باز و صحن‌های حرم مطهر به‌وسیله مسؤولان پزشکی تجویز شده است، تعطیلی این فرضیه الهی توجیهی ندارد.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه از عزیزان ایثارگر در عرصه‌های مقاومت و مبارزه با این ویروس خطرناک (کرونا) متشکرم یادآور شد:در کنار فرشتگان جهادی، عناصر پلیدی در میدان‌های اقتصادی وجود دارند که به سودجویی و احتکار مشغول‌اند.

آیت الله علم الهدی ضمن تاکید در برخورد با این افراد خاطرنشان کرد: بدخواهان و دشمنان از این ابتلا اظهار خوشحالی می‌کنند و آن را ابزاری برای بروز کینه خود علیه ملت مسلمان ایران قرار داده‌اند و چهره دوست و دشمن امروز عیان‌تر از گذشته قابل‌تشخیص است.

آیت الله علم الهدی در خصوص در تنگنای اقتصادی جامعه و فشار معیشتی در روزهای پایانی سال نیز اظهار کرد: متأسفیم که این وضعیت نامطلوب وجود دارد و توجه کمی به دغدغه‌های دردمندانه مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد و کارگزاران این نظام مقدس تمام همت و توان خود را برای برداشتن بار از دوش مردم به کار بگیرند.

وی اظهار کرد: افزایش قیمت کالاها، مردم انقلابی ما را با گرانی ساعت‌افزون روبرو کرده است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: باید در کنار یکدیگر باشیم و با همدلی، این روزها را پشت سر بگذاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار