رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مرخصی ۱۶ نفر از موارد بستری پس از بهبودی کامل در بیمارستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۲۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 01 March 2020

 بهبودی و ترخیص ۱۶ نفر در شاهرود/ مرگ یک بانوی ۷۳ ساله با بیماری قلبی در اثر کرونا

دکتر رضا چمن با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کروناویروس در دو شهرستان تحت‌پوشش این دانشگاه اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ بیمار با علائم شبیه کرونا مراجعه سرپایی داشته اند که ۷۷ مورد آنها بستری شده اند.

وی با بیان اینکه آزمایش ۷ نفر در شاهرود و میامی مثبت شده افزود:  یک نفر از این هفت نفر بهبودی یافته و از بیمارستان مرخص شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مرگ یک نفر در اثر کرونا خبر داد و گفت: متاسفانه یک خانم ۷۳ ساله با بیماری زمینه ای قلبی و فشارخون بالا فوت کردند.

وی با اشاره به ارسال نمونه‌گیری‌های این دانشگاه به تهران خاطرنشان کرد: از ۲۲ نمونه جواب آزمایش اعلام شده ۱۵ مورد منفی و ۷ مورد مثبت گزارش شده است ضمن آنکه 16 نفر از بستری‌ها نیز پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی بر ضرورت قطع زنجیره انتقال کروناویروس تاکید و تصریح کرد: :مهمترین توصیه تشدید خود مراقبتی، رعایت بهداشت تنفسی، نظافت و بهداشت فردی و اجتناب از حضور در هرگونه تجمعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  از عموم شهروندان خواست با رعایت بهداشت فردی این دانشگاه را در کنترل ویروس و پیشگیری از آن کمک کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار