کد خبر: ۸۲۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 02 March 2020

تابناک رضوی: گرگ را به بازی های کودکانه شان هم راه نمی دهند برخی از این موجوداتی که نمی دانم چه اسمی بر آن ها باید نهاد. گرگ  و گراز هم با همنوع خود چنین نمی کند که از این موجود دوپا، سر می زند که جفت پا می رود روی انسانیت خویش و این دیو سیرتی را رندی و عالم گردانی می داند.

آتش می گیرد آدم وقتی نامه وزیر بهداشت به رئیس جمهور را می خواند و می فهمد گرگانِ آدم نما در هنگامه تنگی نفس مردم، با احتکار 200 میلیون ماسک،پا روی گلوی هموطنان گذاشته اند. روی گلوی همه ما. روی هستی ما، روی هویت ما. راستی ما هم همصدا با دکتر نمکی، می پرسیم؛ " این شبکه فرصت‌طلب بی‌انصاف از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین می‌ایستد و به راحتی اعلام می‌کند که دویست میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند ؟"

آیا جنایتی بالاتر از این در شرایط فعلی می توان تصور کرد؟ آیا نباید کسی به قدرت پا روی دست های آلوده شان چنان بفشارد که انگشت های مشت شده شان باز شود؟ من غیرتِ انسانی و انقلابی دادستان کل کشور را می ستایم که به سرعت و صراحت- در نامه ای همدلانه به وزیر بهداشت – تاکید کرد: "به اطلاع می‌رساند اخلال در نظام سلامت مردم و اقدامات مجرمانه در راستای جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد برابر ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی نه تنها جرم محسوب می‌گردد بلکه مجازاتی در حد مجازات افساد فی الارض دارد."

من و همقطاران رسانه ای ام به نیابت از مردم، منتظریم تا وعده حضرت حجت الاسلام والمسلمین منتظری، به زودی در میدان محقق شود و ستیزندگان با سلامت مردم، آنان که بدتر از دشمن، از چهار جهت، خنجر می زنند به عنوان مفسد فی الارض، سزای این افساد انسانیت سوز خود را ببینند. ببینند و عبرت شود سرنوشت شان برای همگان که تیغ عدالت، هزار بار قدرتمند تر از باند هایی است که با قلدری تمام می خواهند حق حیات را از مردم دریغ کنند. بدانند پنجه مقتد قانون گلوی گرگ های دوپا را چنان خواهد فشرد که از پا بیفتند.

بدانند که این بدمستی و لگد اندازی شان را این بار با داغ و درفش، چاره خواهیم کرد. دور از منطق نیست که عین منطق است این که بخواهیم با محتکران که در زمان جنگ سلامت علیه کرونا، بدتر از این دشمن بیولوژیک ظاهر شده اند، معامله با ستون پنجم دشمن در زمان جنگ داشته باشیم. بیابان ها و کوه و دشت و جنگ ایران، فضا برای تشکیل دادگاه صحرایی زیاد دارد و زمین -اگر چه با اکراه - اما برای جنازه شان جا خواهد داشت که با افساد کنند گان و اخلال گران نظام سلامت در شرایطی چنین هراسناک، جز این نباید برخورد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار