با آغاز فصل جدید از پیک کرونا ویروس و تاکید وزارت بهداشت بر رعایت اصول بهداشتی و شستشوی مرتب دست ها شهروندان اهوازی باید با دست های آلوده خود در انتظار قطره ای آب باشند.
کد خبر: ۸۲۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 02 March 2020
تراژدی تلخ بی آبی در اقصی نقاط کلانشهر اهواز همچنان ادامه دارد و این در حالی است که با آغاز فصل جدید از پیک کرونا ویروس و تاکید وزارت بهداشت بر رعایت اصول بهداشتی و شستشوی مرتب دست ها شهروندان اهوازی باید با دست های آلوده خود در انتظار قطره ای آب باشند. 
 
بی تدبیری و عدم توجه به شهروندان این کلانشهر با وجود کرونا ویروس از سوی آبفای اهواز موجب کلافگی و موج اعتراضات مردم نسبت به این شرکت شده است. 
 
حال مردم با توجه بر دوش کشیدن اضطراب , استرس  برای مبتلا نشدن به این بیماری بدتر است و دود این بی تدبیری تنها به چشم مردمی می رود که علیرغم قطعی آب مجبور به تحمل بوی تعفن و بالا آمدن فاضلاب در منازل خود باشند. 
 
امروز صبر شهروندان اهوازی لبریز شده و برای اعتراض و بیان حق خود به شرکت آبفای اهواز مراجعه کردند اما کسی به پای درد دل های آنان ننشست. این در حالی است ارباب رجوع  از ورود به طبقه 4 محل دفتر مدیرعامل این شرکت منع شده اند. 
 
مدیرعاملی که در شرایط دشوار و بحرانی به جای همدردی با شهروندان و شفاف سازی مسئله قطعی و افت فشار آب ، شانه خالی کرده و گفته می شود به مهمانسرای این شرکت در منطقه ملی راه اهواز رفته است. 
 
شانه خالی کردن و دم گذاشتن روی کول خود برای فرار از مردم و پاسخ ندادن به آنها، انگشت کردن در چشم کودکان، سالمندان و ... مردم اهواز با توجه به شرایط فوق بحرانی در این برهه از زمان است. 
 
میز رها شده مدیرعامل  آبفای اهواز، عدم شفاف سازی و منع معاونین خود برای پاسخ به مسئله قطعی و افت فشار آب نیازمند ورود  استاندار ، سایر نهادهای بالا دست  ، آبفا کشور و وزارت نیرو برای رفع این معضل است. 
 
اگر چه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان پا در میانی کرده و شخصا به اتاق مدیرعامل آبفا اهواز رفته و ساعت ها منتظر مانده است اما با اتاق بی مدیرعامل  مواجه شده است. 
 
بی شک دست گذاشتن روی دست دردی را دوا نمی کند. آقای مدیرعامل بهتر است به جای شانه خالی کردن و انداختن توپ در میدان نهادهای دیگر ، صدای مردم باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار