شهردار اراک :
شهردار اراک گفت: عملیات گندزدایی وضد عفونی تاسیسات عمومی هرشب انجام می شود.
کد خبر: ۸۲۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 03 March 2020

محمد کریم شفیعی در گفتگوی اختصاصی با تابناک مرکزی افزود: امشب دوازدهمین شبی است که ما تاسیسات عمومی شهر کلان شهر اراک را با همکاری نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و حوزه های بهداشتی ضد عفونی می کنیم.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم شرایط ایجاد کنیم که از شیوع بیماری کرونا پیشگیری کنیم به همین دلیل امشب به عنوان دوازدهمین شب تمام سرویس های بهداشتی، اماکن عمومی، اتوبوس ها، تاکسی ها و وسایط نقلیه عمومی را ضدعفونی می کنیم و مانوری که امشب توسط سایر نهادها مانند نیروی انتظامی، سپاه و بسیج انجام می شود، ضدعفونی کلی معابر و گذر های سطح شهر قرار است که در دستور کار قرار گرفته است.
شفیعی یادآورد شد: خوشبختانه بالغ بر ۲۰ دستگاه مه پاش از حوزه‌های مختلف و ان جی او ها به کمک شهرداری شتافته اند و در تلاش هستند تا در مبحث محیط زیست و بهداشت شهر این نهاد را یاری دهند.
وی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از پرسنل شهرداری و دستگاه‌های مختلف مانند آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران شهرداری کلیه معابر و سطح شهر را ضدعفونی می کنند گفت: امید می رود بتوانیم با ادامه داشتن این برنامه در هفته آینده هر شب به مدت ۷ شب این کار انجام شود، تا این ویروس ضعیف و ضعیف تر شود و این ویروس را شکست دهیم.

 

 

سورانه رئیس شورای شهر:
اتوبوس ها شهر اراک هرشب ضد عفونی می شوند


رئیس شورای شهر اراک گفت:به همشهریان عزیز این اطمینان خاطر را می‌دهیم که تمام دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستند تا با انسجام کامل بتوانیم این ویروس را شکست دهیم و شهر را ضدعفونی و امن و آرام کنیم.
سورانه درگفتگو با تابناک افزود:
تمامی اتوبوسها هرشب در توقف گاه شان ضد عفونی می شوند همچنین به تمام رانندگان تاکسی ها آموزش ارائه و اطلاع رسانی شده توسط پرسنل شهرداری که نکات بهداشتی را مراعات کنند تا کمترین آسیب را در این حوزه داشته باشند.وی یاد آورشد: همشهریان می توانند در صورت نیاز به واحدهای شهرداری مراجعه و اقلام ضدعفونی دریافت کنند.
شفیعی شهردار هم گفت: تاکنون۲۵۰۰ تاکسی را ضدعفونی کرده‌ایم و هرشب ۱۶۰ اتوبوس ضد عفونی می شود.
شفیعی افزود: باید تجهیزات فردی و بهداشتی مورد نیاز در اختیار تاکسیرانی قرار دهیم.

 

 

 

آمادگی یگان ویژه استان مرکزی برای مقابله با کرونا

سرهنگ نعمتی فرمانده یگان ویژه استان مرکزی گفت: برای مقابله با ویروس کرونا ،یگان ویژه استان مرکزی در ۲۴ ساعت شبانه روز در کنار سایر ارگان ها و سازمان ها به بخش عمومی خدمات ارائه می کنند.
وی درگفتگو با تابناک افزود؛امید می رود همانگونه که دشمن را شکست دادیم این ویروس را هم شکست بدهیم و این عملیات ها موفقیت آمیز خواهد بود و قطعاً پیروزی به دنبال این موضوع است.
وی یادآورشد:درسطح کشور عوامل یگان ویژه در حال انجام این ماموریت هستند و یگان ویژه همراه در کنار نیروی انتظامی، سپاه ، شهرداری ، ارتش و تمام ارگان ها در حال انجام وظیفه هستیم.

 

 

 

 

گزارش تصویری از عملیات شبانه در سطح شهر اراک

عملیات گندزدایی وضد عفونی شهر اراک ادامه داردعملیات گندزدایی وضد عفونی شهر اراک ادامه داردعملیات گندزدایی وضد عفونی شهر اراک ادامه دارد

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار