این رشته ورزشی برای ایجاد شادی و هیجان بین مردم جریان دارد. اگر قرار باشد کسی با شیوع ویروس جان خود و خانواده و هم تیمی هایش را به خطر بیندازد، دیگر ارزشی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۲۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 04 March 2020

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به نتایج پرسپولیس در لیگ برتر گفت: فوتبال ایران به مراتب سالم‌تر از لیگ‌های منطقه است و مهندسی نتایج در آن وجود ندارد.
به گزارش فرتاک ورزشی،

پیمان صاحب جمعی درباره تعویق رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: این تصمیم عاقلانه‌ای بود که سازمان لیگ فوتبال ایران گرفت تا مبادا خسارت جانی غیر قابل جبرانی به بدنه فوتبال ایران بخورد.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: این رشته ورزشی برای ایجاد شادی و هیجان بین مردم جریان دارد. اگر قرار باشد کسی با شیوع ویروس جان خود و خانواده و هم تیمی هایش را به خطر بیندازد، دیگر ارزشی نخواهد داشت.

وی درباره صحبت‌هایی که در چند هفته اخیر مبنی بر مهندسی نتایج لیگ برتر فوتبال ایران برای قهرمانی پرسپولیس رقم می‌خورد، تصریح کرد: به هیچ وجه چنین چیزی در لیگ برتر فوتبال ایران وجود ندارد. به جرات میگویم فوتبال باشگاهی ایران به مراتب سالم‌تر و رقابتی‌تر از سایر لیگ‌های فوتبال خاورمیانه است.

وی درباره ادعای مربی پیشین تراکتور درباره ادعای برخی از اعضای تیم نسبت به عدم حمایت از تراکتور، خاطرنشان کرد: در فضای این تیم بودم و می‌دانم چه عاشقانی دارد. هواداران تراکتور بدون شک جزو بهترین هواداران دنیا هستند. آن‌ها با این تیم زندگی می‌کنند، اما مشکل اینجاست که تراکتور اسیر تصمیمات نسنجیده مدیریتی خود شده است.

صاحب جمعی گفت: کاملاً مشخص بود این تیم با انتخابی که برای کادر فنی خود در ابتدای فصل و حتی در ادامه داشت به جایی نمی‌رسد. قهرمانی حق هواداران تراکتور است به شرطی که مدیران این باشگاه درست رفتار کنند.

وی بیان کرد: پرسپولیس و استقلال در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر عملکرد فنی خوبی داشتند. هر دو تیم پیشرفت کرده و برای رسیدن به جام می‌جنگند. حالا اگر سایر تیم‌ها نمی‌توانند حریفان خود را شکست دهند دلیل نمی‌شود دنبال مقصر در خارج از زمین فوتبال باشیم.

کارشناس فوتبال افزود: استقلال به گل گهر باخت، اما خوب بازی کرد. یادم نمی‌آید پس از این باخت کسی درباره مهندسی نتایج تیم صحبت کرده باشد. اگر انتقادی هم به داور شده است در فوتبال طبیعی است. من اشتباهات داوری را عمدی نمی‌بینم. با این حال تراکتور از پارس جنوبی جم باخت و سپاهان هم مقابل پرسپولیس بازی نکرد. دلیلی ندارد برای فرافکنی دنبال مقصر باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار