هاشمی زاده گفت: دشمن همان‌طور که روزی از فتنه ۸۸ و روز دیگر از فتنه‌گرانی بنزین برای خواسته‌های نامشروع خود استفاده می‌کرد امروز نیز از کرونا برای حمله به اسلام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۲۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 07 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزاله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به موج ایجاد شده در زمینه ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: کرونا تابه‌حال سه دوره را پشت سر گذاشته که سال ۲۰۰۳ در چین و کره جنوبی، ۲۰۱۳ در امارات، عمان و کشورهای جنوبی خلیج‌فارس و دوره سوم ۲۰۲۰ که از چین و شهر ۱۱ میلیونی وهان آغاز شده و به بسیاری از نقاط جهان سرایت کرده است.
امام‌جمعه فیروزآباد بیان کرد: کرونا یک ویروس نامشروع تولیدی یا طبیعی است که پیرامون آن نقل‌های زیادی بر سر زبان‌ها افتاده، اما همین‌که به‌سرعت در رسانه‌های استکبار جهانی گسترش پیداکرده، یک پدیده مشکوک به نظر می‌رسد.
هاشمی زاده گفت: دشمن همان‌طور که روزی از فتنه ۸۸ و روز دیگر از فتنه‌گرانی بنزین برای خواسته‌های نامشروع خود استفاده می‌کرد امروز نیز از کرونا برای حمله به اسلام و انقلاب اسلامی استفاده می‌کند.
وی بابیان این‌که دشمن از هر حربه‌ای برای تضعیف دانشمندان و مردم ایران استفاده می‌کند گفت: استکبار جهانی می‌گوید ازنظر علمی دانشمندان ایران توان مقابله با کرونا را ندارند، یا این‌که ایران کشوری عقب‌افتاده بوده و برای ریشه‌کن کردن کرونا از توان علمی دانشمندان استکبار جهانی استفاده می‌کنند یا ایران این بیماری را پنهان نگه‌داشته تا انسان‌های بی‌گناه بمیرند!
امام‌جمعه فیروزآباد بابیان این‌که ما به‌صراحت اعلام می‌کنیم هم با ویروس کرونا و هم با کرونا آفرینان می‌جنگیم و با داشتن کادر پزشکی مجرب و بهداشتی توانمند توان مقابله با این یاوه‌گویی‌ها راداریم خاطرنشان کرد: با تعهدی که میان دانشمندان جوان و غیرجوان خود می‌بینیم توان مقابله با این یاوه‌گویی‌ها را داریم و با انسجام ملی که به وجود آمده در راه ریشه‌کنی این ویروس و از پای درآوردن استکبار جهانی لحظه‌ای آسوده نخواهیم نشست.
هاشمی زاده با اشاره به ۲۳ اسفندماه سالروز صدور فرمان امام مبنی بر تشکیل بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ تصریح کرد: امام با این پیام نهادی را به نام بنیاد شهید برای سرپرستی و رسیدگی به امور بازماندگان شهدا تأسیس کرد که برکات زیادی به دنبال داشته است.
وی افزود: بنیاد شهید فرزندان شهدا را تا دانشگاه و از دانشگاه تا میدان کار و تلاش سرپرستی کرد و این عزیزان از رسیدگی معنوی و مادی بنیاد شهید برخوردار شده‌اند.

هاشمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ولادت باسعادت امیرالمومنین(ع) گفت: علی (ع) در سیزده ماه رجب چشم به جهان گشود و تنها شخصیتی بوده که بعد از رحلت نبی گرامی اسلام می‌تواند به‌وسیله قدرت ولایی حکومت اسلامی را اداره کند.
وی اضافه کرد: او شخصیتی بی‌بدیل است و سخنی دارد که احدی بعد از رسول خدا به زبان نیاورده و آن این بود سَلُونِی قَبْلَ‏ أَنْ‏ تَفْقِدُونِی یعنی بپرسید از من هر آنچه می‌خواهید و موردنیاز شما است.
امام‌جمعه فیروزآباد بیان کرد: این سخن نمی‌تواند سخن هر صاحب‌فکر و ایده به‌جز شخصیت آسمانی علی بن ابیطالب باشد.
هاشمی زاده اضافه کرد: جرداق دانشمند مسیحی عرب می‌گوید ای‌کاش دنیا جوان می‌شد و یک زوج جوان به خانه بخت می‌رفت که ثمره این ازدواج خداوند دوباره شخصیتی مانند علی بن ابیطالب به دنیا عرضه و با بیست‌وچند سال سکوت و کمتر از ۵ سال حکومت لحظه‌ای از جوشش و انگیزه‌های الهی که همان توصیه به دین اسلام باشد غفلت نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار