کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تحت تاثیر موج ناپایداری از جو منطقه، ابری است.
کد خبر: ۸۲۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 07 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،شهناز حق‌پرست در خصوص وضعیت آب و هوایی هفته جاری استان، اظهار داشت: هوای استان طی 24 ساعت آینده تحت تاثیر موج ناپایداری از جو منطقه، ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران و رعد و برق است.

وی ادامه داد: این شرایط ممکن است در پاره‌ای از نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی همراه باشد، وزش باد هم که سبب غبارآلود شدن هوا به خصوص در نواحی مرزی استان می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: در روزهای یکشننبه و دوشنبه پدیده جوی قابل توجهی را در سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم و از روز سه‌شنبه تا پایان هفته افزایش تدریجی دمای هوا مهمترین پدیده جوی در سطح استان خواهد بود.

وی سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را کوزران با حداقل 2 درجه سانتی‌گراد زیرصفر و گرم‌ترین نقطه استان را قصرشیرین با حداکثر 25 درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و گفت: حداقل و حداکثر دمای این مدت کرمانشاه بین 10 تا 21 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار