عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز عنوان کرد
عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز از تلاش شهرداری تبریز برای احداث ۱۸ پارک محله ای در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 07 March 2020

به گزارش تابناک تبریز، کریم صادق‌زاده در حاشیه بازدید از مرکز تولیدات گل و گیاه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز اظهار کرد: احداث ۴۰ پارک محله‌ای در نقاط مختلف شهر در دستور کار شورای پنجم و شهرداری تبریز قرار گرفته بود که تا امروز ۲۲ پارک محله‌ای افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: ۱۸ پارک دیگر نیز در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز تدوین شده و به منظور عملیاتی شدن در اختیار شهرداری گذاشته شده است که سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال توسعه فضای سبز تبریز، گفت: بودجه‌ای ویژه در همین رابطه تخصیص یافته است.

عضو شورای شهر تبریز افزود: با توجه به آپارتمان نشینی شهروندان تبریزی، شاهد مشکلاتی در خصوص فضای سبز بودیم و همه معتقد بودند شهری که زمانی باغ شهر بوده امروز به بتن شهر تبدیل شده است؛ اما امروز شاهد تغییر نگرش‌های عمیقی در این زمینه هستیم.

وی تشریح کرد: از شهردار تبریز قدردانی می‌کنم که اجازه نداده‌اند حتی یک متر فضاهایی که کاربری فضای سبز دارند تغییر کاربری‌ داده شود و اقدامات چشمگیری برای زیبایی شهر انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولیدات مرکز گل و گیاه شهرداری تبریز گفت: گلهای تولید شده در این مرکز، با آب و هوا و اقلیم تبریز همخوانی دارند و دیگر واردات گل و گیاه لازم نیست.

صادق‌زاده ادامه داد: شهروندان در آستانه سال جدید در نقاط مختلف شهر شاهد شکفتن گلهایی خواهند بود که در این مرکز و گلخانه‌های مناطق پرورش یافته‌اند. امیدواریم شهروندان نیز در نگهداری از این گل همت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :