همزمان با هفته دولت؛
فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز از افتتاح و بهره برداری ۳۱پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ 25 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید حسن حسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: پروژه های مزبور در زمینه طرح های اشتغال زایی، توسعه صنعت، راهسازی، بهداشت، فرهنگی و ورزشی است که با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در دو بخش طرقبه و شاندیز همزمان برا گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به احداث خانه های بهداشت در روستاهای محروم و دوردست مغان و حصار گفت: برای اجرای طرح های بهداشتی ۲میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اجرای سیستم گرمایشی در ۳۱ مدرسه با صرف اعتبار ۴میلیارد ریال، اجرای طرح های گردشگری در مجموعه چالیدره طرقبه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال، پروژه های جهاد کشاورزی با ۱۰میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال را از جمله این پروژه ها عنوان کرد.

حسینی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان با هنر و رجایی بیان کرد: علاوه بر تجلیل از شهدای کارمند شهرستان در هفته دولت، یکی دیگر از برنامه های مهم و هرساله در این هفته برگزاری همایش تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان است.

وی غبار روبی گلزار شهدا، افتتاحیه پروژه های عمرانی، ملاقات با ائمه جمعه و خانواده های معزز شهدای کارمند و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله برنامه های فرهنگی در نظر گرفاه شده به همینمناسبت اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار