مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد:
مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: کار دفن و کفن فوتی‌های کرونایی طبق موازین شرعی و اسلامی انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۳۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 11 March 2020

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام حسین مهدوی‌دامغانی با بیان این مطلب عنوان کرد: با تدابیر در نظر گرفته شده تاکنون هیچ فوتی مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا در آرامستان بهشت رضوان دفن نشده است و این نوع فوتی‌ها در مکانی مشخص در آرامستان بهشت رضا(ع) دفن می‌شوند.

وی افزود: حفظ کرامت میت در کنار حفظ سلامت پرسنل در شرایط فعلی، سرلوحه کار سازمان است و کلیه تجهیزات حفاظتی اعم از ماسک، دستکش، گان و شیلد به‌صورت روزانه به پرسنل تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد با بیان اینکه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، محل تجهیز و تکفین اموات در آرامستان بهشت رضا(ع) تفکیک و جداسازی شده است، خاطرنشان کرد: کلیه فوتی‌های مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا در آرامستان بهشت رضا(ع) دفن می‌شوند و کار دفن و کفن ضمن اینکه در نهایت تکریم و احترام صورت می‌پذیرد، به‌گونه‌ای انجام می‌شود که مشکلی برای هیچکس به‌وجود نیاید.

مهدوی‌دامغانی گفت: اموات مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حفظ احترام اموات و خانواده‌های عزادار و رعایت موازین شرعی و اسلامی در آرامستان بهشت رضا(ع) دفن می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار