مدیرعامل آکادمی ققنوس گفت: در جهت مبارزه با ویروس کرونا تاکنون ۵ هزار قطعه صابون و ۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در مشهد تولید شده است.
کد خبر: ۸۳۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 12 March 2020

به گزارش تابناک رضوی، مهدی درویش‌زاده در جریان توزیع و عرضه رایگان صابون‌ها و محلول‌های ضدعفونی‌کننده به آرایشگران مشهدی، اظهار داشت: صابون ارگانیک بدون حساسیت در دوران سخت کرونایی توسط متخصصان داخلی در مشهد تولید شده و این صابون آرایشی بهداشتی که خاصیت دارویی هم دارد در دو نوع دست و صورت تولید شده و تاییده سیب سلامت را هم دارد فاقد الکل بوده و در دو نوع دست و صورت تهیه شده است.

وی افزود: مواد تشکیل‌دهنده این صابون که در ایام کرونایی کنونی در حال تولید است نمک، H2O و کلر بوده و برنامه‌ریزی‌مان این است که این تولید که تماماً با هزینه شخصی بوده تا اتمام بحران کرونایی باشد و اگر بخواهد ادامه یابد نیازمند حمایت‌های مسئولان کشوری و استانی در وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه زیرمجموعه‌هایشان هستیم.

مدیرعامل آکادمی ققنوس با اشاره به اینکه توزیع صابون‌ها که از امروز آغاز شده در روز نخست به‌صورت رایگان است، خاطرنشان کرد: 16 هزار سالن زیبایی مشهد جزو اولین متقاضیان دریافت این صابون‌ها بودند و این محصول بدون هیچ محدودیتی در اختیار دیگر گروه‌ها و حتی عموم قرار می‌گیرد.

درویش‌زاده تصریح کرد: در کنار تولید این صابون‌ها دو محلول ضدعفونی‌کننده ویژه دست و سطوح و فضاهای سرپوشیده تولید شده که توزیع آن نیز همانند صابون‌ها در روز نخست رایگان است.

وی تاکید کرد: قیمت محصولات ‌تولیدی آکادمی ققنوس به نسبت دیگر محصولات بسیار متناسب بوده و به متقضایان تعداد بالا تخفیف ویژه داده می‌شود.

وی تاکید کرد: در جهت مبارزه با ویروس کرونا تاکنون 5 هزار قطعه صابون و 5 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در مشهد تولید شده و کلیه محصولات تولیدی با توجه به نیاز کنونی جامعه بلافاصله در اختیار مصرف‌کننده قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار